صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به صورت زنده انجام می شود؛

ویژه برنامه روز جهانی قدس شبکه پنج سیما

شبکه پنج سیما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌ی پوشش راهپیمایی روز قدس را به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر روی آنتن می‌برد.
کد خبر : 841585

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه پنج سیما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز جهانی قدس ویژه برنامه‌ی پوشش راهپیمایی روز قدس را به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۹ صبح تا قبل از اذان ظهر روی آنتن می‌برد.

 در این برنامه حسین مولایی از استودیو پخش شبکه تهران مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود و جمعی از مجریان شبکه پنج سیما در محل استقرار واحد سیار این شبکه در خیابان آزادی با بینندگان و مردم حاضر در راهپیمایی همراه خواهند شد.

گروه رنگین کمان با همراهی خاله نرگس، دایی و سایر شخصیت‌های محبوب کودکان، همانند سنوات گذشته برای کودکان حاضر در مسیر راهپیمایی برنامه‌های متنوعی را پیش بینی کرده است. گفتگو با مردم، ورزشکاران، هنرمندان، مسئولین و ... در استیج شبکه پنج سیما از دیگر بخش‌هایی است که در راهپیمایی روز قدس تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

پخش موسیقی تصویر، وله، ترانه‌های حماسی و ... از جمله برنامه‌های کوتاهی است که از پخش شبکه پنج سیما در این روز روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه پنج روز قدس
ارسال نظر