صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
سخنگوی دولت خبر داد؛

خداحافظی میرکاظمی و ساداتی نژاد با دولت

بهادری جهرمی از تغییرات در کابینه دولت خبر داد و گفت: امروز سه تغییر در مجموعه کلان اعلام عمومی‌ می شود.
کد خبر : 841444

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در گفتگویی تلویزیونی درباره تغییرات صورت گرفته در کابینه گفت: برنامه دولت از آغاز فعالیت این بوده مدیران‌مستمر مورد ارزیابی قرار گیرند و این در پیام‌نوروزی رئیس‌جمهور هم مورد تاکید قرار گرفت. در این زمینه امروز سه تغییر در مجموعه کلان اعلام عمومی‌ می شود.

وی با بیان اینکه نخستین تغییر مربوط به سازمان برنامه و بودجه است، اعلام کرد: «داود منظور» که رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بود، به عنوان رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه جایگزین «سید مسعود میرکاظمی» شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دومین تغییر مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی است، سال گذشته با توجه به شرایط جهانی در حوزه امنیت غذایی و مشکلاتی که در سطح جهان رخ داد، الحمدلله با مدیریت آقای ساداتی نژاد، کشور از ناحیه دچار مشکل نشد اما با توجه به تورم جهانی و افزایش قیمت کالاها در جهان، تصمیم بر این شد که در این حوزه نیز جابه جایی صورت گیرد.

بهادری جهرمی افزود: از این رو «سید محمد آقامیری» رئیس کنونی نظام دامپزشکی به عنوان سرپرست وزارت جهادکشاورزی منصوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر سوم‌ مربوط به حوزه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور است، گفت: آقای محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان‌ مدیرعامل جدید این صندوق معرفی می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر