صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
اسماعیلی:

نمایشگاه قرآن محل ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی برای جوانان است

وزیر فرهنگ با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه‌های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش‌بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن و ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
کد خبر : 840534

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از ۱۲ فروردین ماه در مصلی شهر تهران برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه اتفاق خیلی خوبی است که به همت همکارانمان در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نهادهای مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت می‌پردازند.

اسماعیلی افزود: بخش مهمی از بازدیدکنندگان نمایشگاه به واسطه حضور کودکان و نوجوانان خود در این رویداد قرآنی حاضر می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش‌بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن وارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است. خوشحالیم که امسال در آغاز سال و فصل بهار این فرصت پدید آمده و مردم میتوانند از معارف اصیل قرآنی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر