صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۲۷ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
وزیر کشور در گفتگو با آنا:

انتخابات در وزارت کشور کلید خورد/ هماهنگی لازم با استان‌ها انجام شد

احمد وحیدی با اعلام اینکه ستاد انتخابات را در وزارت کشور تسکیل داده‌ایم، گفت: آموزش‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده و مسائلی که در سطح استان‌ها باید صورت گیرد شروع شده است.
کد خبر : 840522

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، در مورد مهمترین برنامه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مجلس گفت: کار‌های انتخاباتی در حال انجام است و ستاد انتخابات را تشکیل دادیم.

وحیدی بیان کرد: آموزش‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده و مسائلی که در سطح استان‌ها باید برای انتخابات انجام شود شروع شده است و امیدواریم کار‌ها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم ۱۵ فروردین ماه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با اشاره به اهمیت انتخابات امسال، فرموده بودند: انتخابات می‌تواند مظهر قدرت ملی باشد و اگر درست برگزار نشود ضعف کشور و ملت و مسئولان را نشان می‌دهد که هر چه ضعیف شویم تهاجم و فشار دشمنان بیشتر می‌شود بنابراین باید قوی شویم که یکی از ابزار‌های مهم قدرت، انتخابات است. مسئولان مرتبط، راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم.

پس از اظهارات معظم له، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: «شورای نگهبان در راستای انجام وظایف قانونی خود، از سال گذشته اقداماتی را در خصوص انتخابات اسفند ۱۴۰۲ آغاز کرده و در سال جاری تمام توان خود را برای برگزاری شایسته آن به کار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

ارسال نظر