صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۶ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
سردار رضایی:

گشت‌های محسوس انتظامی در مکان‌های جرم خیز افزایش می‌یابد

جانشین فرمانده کل انتظامی با تاکید بر افزایش گشت‌های محسوس انتظامی در مناطق جرم خیز گفت: صحت آماری از مواردی است که جزو خط قرمز فرمانده کل انتظامی است.
کد خبر : 840447

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در کمیسیون عملیات فراجا ویژه شهرستان ایرانشهر اظهارداشت: ماه رمضان فرصتی است که خدا عنایت کرده تا انسان را در آغوش بگیرد و ببخشد و یک آیه و یک تلاش و یک خدمت را چندین برابر ثواب و پاداش دهد.

او با اشاره به اینکه در این ماه می‌توان هدف از خلقت را متوجه شد و بندگی به معنای واقعی کلمه را احساس کرد، ادامه داد: امیدواریم پس از پایان این ماه تضرع و نزدیکی به خدا نسبت به قبل تغییراتی در ما صورت پذیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه هدف از حضور ما در ایرانشهر عرض خداقوت و ابلاغ سلام فرمانده کل انتظامی به همه کارکنان این شهرستان و سیستان و بلوچستان است، افزود: باید با هدفگذاری در اطلاعات و انجام به موقع عملیات بتوانیم آمارهای کشفیات سلاح و مهمات و نیز قاچاق سوخت را ارتقاء دهیم.

او تصریح کرد: در کشفیات سوخت به وسیله تریلر و کامیون‌ها باید بتوانیم به نحوی عمل کنیم که سرمنشأ و مبدأ بارگیری مشخص شود و با این هدف قطعا خواهیم توانست قاچاق سوخت را به حداقل برسانیم.

سردار رضایی افزود: با توجه به شناخت و ظرفیت های موجود در این استان و انجام کارهای اطلاعاتی تخصصی و فنی می توانیم آمارهای کشفیات و دستگیری سارقان را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

او با اشاره به اینکه تلاش‌های انجام گرفته در سیستان و بلوچستان مشهود و کارکنان برای آن متحمل زحمات فراوانی شده‌اند، افزود: فراجا سازمانی انقلابی است و کارکنان آن با روحیه انقلابی نباید به وضعیت موجود راضی باشند و بایستی تلاش بیشتری کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تأکید بر این که تردد خودروهای بدون پلاک به هیچ عنوان نباید در سیستان و بلوچستان انجام شود خاطرنشان کرد: برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست که خودرویی بدون پلاک در این استان تردد کند و جلوگیری از این امر قطعا در کاهش سایر جرایم نیز موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر