صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
چالش‌های کسب‌وکار (۱۶)؛

مزایای تبلیغات برای راه‌اندازی مشاغل کوچک چیست؟

هدف اصلی تبلیغات ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت است.
کد خبر : 840436

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، تبلیغات محصولات و خدمات را به نمایش می‌گذارد و مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند. در واقع، این یک ابزار تبلیغاتی است که آگاهی مصرف‌کننده را درباره محصولات و خدمات یک شرکت ایجاد می‌کند و باعث رشد کسب‌وکار می‌شود. اینترنت صنعت تبلیغات را متحول کرده و آن را از اشکال سنتی مانند رسانه‌های پخش و چاپ به حوزه رسانه‌های اجتماعی گسترش داده است. کسب‌وکار‌ها در حال حاضر با رقابت بزرگی در افزایش نفوذ تبلیغات خود مواجه هستند، زیرا تبلیغات برای ایجاد آگاهی، هدایت فروش، حفظ سهم بازار و ایجاد هویت برند ضروری است.

**ایجاد آگاهی

هدف اصلی تبلیغات ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات یک شرکت است. تبلیغات مشتریان را از پیشنهادات جدید آگاه می‌کند، محصولات موجود را به آن‌ها یادآوری می‌کند و آن‌ها را درباره هر گونه تغییر به روز می‌کند. قوانین حمایت از مصرف کننده، مشاغل را ملزم می‌کند که از تبلیغات نادرست و گمراه کننده خودداری کنند؛ بنابراین حتی زمانی که کسب‌وکار‌ها به دنبال انتقال اطلاعات درباره محصولات و خدمات خود هستند، برای جلوگیری از خطرات قانونی باید از قانون پیروی کنند.

**رشد فروش

تبلیغات باعث رشد فروش کسبوکار می‌شود، زیرا باعث ایجاد علاقه در بین مصرف کنندگان می‌شود. هنگامی که مصرف کنندگان از محصولات و خدمات یک شرکت آگاه شوند، به احتمال زیاد آن را خریداری می‌کنند، به خصوص اگر تبلیغات آن‌ها را ترغیب کند. صاحبان کسب‌وکار از طریق تجارت الکترونیک و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به معنای واقعی کلمه با مصرف‌کنندگان در هر نقطه از جهان معامله کنند.

**تقسیم بندی بازار

کسب‌وکار‌ها بسته به تأثیر تلاش‌های تبلیغاتی خود بر نتایج مالی کسب‌وکار، تصمیم‌های تقسیم‌بندی بازار را می‌گیرند. یک کسب‌وکار می‌تواند تأثیر مالی تلاش‌های تبلیغاتی را در برابر سرمایه‌گذاری‌هایی که برای توسعه تبلیغات انجام شده است، کمیت و ارزیابی کند. بر اساس یافته‌های خود، صاحبان کسب‌وکار ممکن است تصمیم بگیرند که تبلیغات خود را برای رسیدن به بخش خاصی از بازار موجود تنظیم کنند یا به دنبال نفوذ در بازار در میان یک پایگاه مصرف‌کننده جدید باشند. هدف اصلی کسب‌وکارها، هدایت تبلیغات به سمت پایگاه مصرف کننده است که در آن بیشترین امکان بازگشت سرمایه وجود دارد.

**هویت نام تجاری

استراتژی‌ها و تلاش‌های تبلیغات تجاری به ایجاد هویت برند در میان مصرف کنندگان در بازار کمک می‌کند. کسب‌وکار‌هایی که در تبلیغات تاثیرگذار، شرکت می‌کنند، احتمالاً خود را محکم در بازار تثبیت می‌کنند، زیرا تأثیر روانی ماندگاری بر روی مخاطب ایجاد می‌کنند، به آن‌ها سرگرمی یا اطلاعات ارزشمندی می‌دهند و ارتباط مثبتی با محصول خود ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، کسب‌وکار‌ها می‌توانند موقعیتی قوی در بازار ایجاد کنند. همچنین بر اساس تبلیغات خود، از طریق محصولات و خدمات با کیفیت می‌توانند انتظارات مشتری را برآورده کنند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر