صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه آزاد هرمزگان تأکید کرد؛

لزوم برنامه‌ریزی منسجم‌ برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی

محمدحسین رنجبر بر برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر در راستای حرکت به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی و تبیین ارزش‌های انقلابی تأکید کرد.
کد خبر : 840351

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر در راستای حرکت به سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی و تبیین ارزش‌های انقلابی، تربیتی و معنوی خواستار توجه بیشتر به برنامه‌ریزی فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و... شد و اظهار کرد: به میمنت تقارن فصل رویش طبیعت و بهار قرآن، انتظار می‌رود فضای رشد و توسعه در کنار جهاد تبیین و فراگیری آموزه‌های دینی در هدایت تکوینی و تشریعی به تعالی و کمال برسد.

وی آغاز سال نو را فرصتی برای تجدیدقوای فکری و اعتقادی دانست و افزود: انجام صله‌رحم، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و...، گرفتن روزه، برپایی نماز سروقت و توجه به مسائل اعتقادی و مذهبی می‌تواند کمک شایان توجه‌ای را در رشد و تعالی ارزش‌های اعتقادی و دینی داشته باشد. تقارن دو بهار قرآن و طبیعت، فصل جدیدی از زندگی را روی ما گشوده و فرصت‌های ارزشمندی را برای انجام امور خیر و پرداختن به عبادت روی ما باز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نامگذاری سال نو را به سال «مهار تورم و رشد تولید» به فال نیک گرفت و گفت: همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنیم همان‌گونه که قبلاً بسیاری از موانع را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتیم در سال نو با انرژی بیشتر و تلاش مضاعف گام‌های محکم‌تری را در راه تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» برداریم.

رنجبر برای همه همکاران آرزوی موفقیت کرد و رمز رسیدن به قله‌های پیروزی را همدلی، همگامی و همراهی در امور دانست و اضافه کرد: با توجه به تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و تحقق اهداف مدون در این سند باید با تلاش، همت و اتحاد بیشتر اهداف کلان دانشگاه را دنبال و اجرا کنیم و با همدلی در این مسیر خطیر، گام‌های قدرتمند و پایدارتری را برای توسعه همه‌جانبه کشور اسلامی ایران برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر