صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
امام جمعه نکا:

مراکز علمی از هیچ‌ کوششی در مهار تورم و رشد تولید دریغ نکنند

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی گفت: دانشگاه‌ها، استادان و مراکز علمی نقش بسیار برجسته و تعیین‌کننده‌ای نسبت به تحقق شعار سال دارند و نباید از هیچ‌گونه کوشش و تلاشی در مهار تورم و رشد تولید دریغ ورزند.
کد خبر : 840232

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نکا، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهرستان نکا در این دیدار مطرح کرد: ماه رمضان، ماه رحمت، مغفرت و آمرزش است و همه باید از فیوضات این ماه با عظمت که ماه نزول قران است استفاده کافی را ببریم.

محمدی لائینی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید گفت: دانشگاه‌ها، استادان و مراکز علمی نقش بسیار برجسته و تعیین‌کننده‌ای نسبت به تحقق شعار سال دارند و نباید از هیچ‌گونه کوشش و تلاشی در این راه دریغ ورزند.

وی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه باید نگاه علمی به مقوله عفاف و حجاب داشته باشند و از ورود نگاه غیرعلمی به مقوله عفاف و حجاب پرهیز کند.

امام جمعه شهرستان نکا تبیین کرد: صحبت و نگاه دین به موضوع عفاف و حجاب را بسیار اثربخش دانست و بیان کرد: می‌توان با صحبت و ارائه سخنان بزرگان و ائمه به کنترل حجاب کمک کرد.

ارشاد صادقی طوسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا هم در این دیدار گزارش کاملی از وضعیت‌ مختلف این دانشگاه در سال گذشته بیان و با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری، نقش دانشگاه‌ها را در تحقق شعار سال مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال بسیار مهم و حیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر