صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
نائب رئیس اتاق تهران خبرداد

برگزاری فروم اقتصادی ایران و ایتالیا در هفته آینده

نائب رئیس اتاق تهران از برگزاری فروم اقتصادی ایران و ایتالیا در هفته آینده خبرداد و گفت: از 50 شرکت ایتالیایی برای حضور در این همایش دو روزه دعوت شده است.
کد خبر : 84019

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا مهدی جهانگیری در چهاردهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق تهران عنوان کرد: کمیته سرمایه‌گذاری و بین‌الملل ستاد پساتحریم اتاق بازرگانی تهران طی فعالیت‌های خود، برگزاری همایش دو روزه فروم اقتصادی ایران و ایتالیا را برای روزهای 27 و 28 اردیبهشت برنامه‌ریزی کردند.


به گفته وی حدود 50 شرکت مهم و قدرتمند ایتالیایی که از سوی یک شرکت ایتالیایی انتخاب شدند برای حضور در این همایش دعوت شده است و نمایندگان آنها به ایران خواهند آمد.


جهانگیری با بیان اینکه تا کنون جلسات متعددی برای برگزاری هر چه بهتر این فروم در اتاق تهران برگزار شده است، تصریح کرد: 5 پنل تخصصی برای این همایش در نظر گرفته شده که در بخش‌های انرژی، زیربنایی، بیمه، تجارت و گردشگری است.


وی تأکید کرد: علاوه بر پنل‌های یادشده نشست‌های عمومی و پایانی نیز در این فروم برگزار می‌شود و در نهایت نتایج این جلسات در پایان همایش اعلام خواهد شد.


نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: این نشست‌ها به صورت کاملاً تخصصی و بر اساس استانداردهای بخش خصوصی و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های یاد شده تلاش می‌شود در هر حوزه از متولیان بخش دولتی برای حضور در پنل‌ها و بحث‌های تخصصی دعوت شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی جهانگیری
ارسال نظر