صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۷ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

معرفی و بررسی گرانترین ساعت مچی در ایران

مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از ساعت مچی برند و گران‌قیمت، نه تنها روی اطرافیان تأثیر می‌گذارد، بلکه حس شایستگی، لیاقت و ارزشمندی را درون شخص به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. از این رو بسیاری از افراد دوست دارند با گرانترین ساعت مچی در ایران آشنا شوند و در اولین فرصت برای خرید آن اقدام کنند. خرید یک ساعت مچی زیبا و لوکس باعث افزایش جذابیت ظاهری و تأثیرگذاری وجهه شخصی شما خواهد شد.
کد خبر : 839977

به گزارش خبرگزاری آنا، مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از ساعت مچی برند و گران‌قیمت، نه تنها روی اطرافیان تأثیر می‌گذارد، بلکه حس شایستگی، لیاقت و ارزشمندی را درون شخص به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. از این رو بسیاری از افراد دوست دارند با گرانترین ساعت مچی در ایران آشنا شوند و در اولین فرصت برای خرید آن اقدام کنند. خرید یک ساعت مچی زیبا و لوکس باعث افزایش جذابیت ظاهری و تأثیرگذاری وجهه شخصی شما خواهد شد.

در ادامه می‌خواهیم با کلکسیونی از گرانترین ساعت های مچی در ایران آشنا شویم. درصورتی‌که شما هم قصد آشنایی با گرانترین ساعت مچی دنیا و ایران را دارید، این مقاله می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به هدفتان برساند.

1. ساعت مچی رولکس؛ گرانترین ساعت دنیا

اگر از افراد مختلف بپرسید که گرانترین ساعت مچی در ایران و جهان مربوط به چه برندی است، مطمئن باشید که حدود 80 درصد آنها، برند رولکس را به شما معرفی می‌کنند؛ چون این برند لاکچری در حافظه آن‌ها ماندگار شده است. ساعت‌های مچی این برند در ایران، محبوبیت بالایی دارند.

ساعت مچی Rolex GMT-Master II با قیمت جهانی 20 هزار دلار گران ترین ساعت مچی در ایران از برند رولکس است. دلیل این محدوده قیمتی، کارکرد بی‌نظیر، تجهیزات داخلی درجه یک، استحکام و زیبایی منحصر‌به‌فرد آن است.

درصورتی‌که به تجهیزات داخلی ساعت خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید ساعتی بخرید که مثل ساعت رولکس مدل جی‌ام‌تی مستر 2، علاوه‌بر زیبایی ظاهری، تجهیزات و سخت‌افزار باکیفیت و ماندگار داشته باشد، خرید انلاین ساعت از یک فروشگاه معتبر مانند واچ مارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

2. گرانترین ساعت مچی در ایران از برند هابلوت

ساعت HUBLOT MP-09 TOURBILLON BI 49MM از برند هابلوت (Hublot) گران ترین ساعت مچی در ایران است. قیمت گرانترین ساعت مچی در ایران از برند هابلوت در زمان نگارش این مقاله بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است. جنس عالی و تولید انقلابی ساعت موردبحث، زیبایی ظاهری و کیفیت بدنه و تجهیزات، مهم‌ترین دلایل میلیاردی شدن قیمت ساعت سوئیسی هابلوت است.

برند هابلوت برای تولید محصولات خود، آزمایشگاه متالورژی خاص خودش را دارد و از هنر همجوشی در تولید ساعت استفاده می‌کند. این برند موفق شد طلای ضدخش را اختراع کند و در محصولات خود به کار ببرد.

درصورتی‌که شما هم دنبال خرید ساعت مچی مردانه هستید و از نظر قیمت، با ساعت هابلوت مشکلی ندارید، این مدل همه خواسته‌ها و انتظاراتی که از یک ساعت مچی دارید را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند.

3. گرانترین ساعت مچی زنانه در ایران؛ ساعت سیکو مدل SNDV65P1

برند سیکو (Seiko) بدون شک یکی از بهترین برندهای ساعت مچی در ایران به حساب می‌آید و تاکنون محصولات جذاب و متنوعی را برای آقایان و بانوان، روانه بازار کرده است. درصورتی‌که دنبال خرید گرانترین ساعت مچی زنانه در ایران هستید، ساعت مچی سیکو مدل SNDV65P1 یکی از بهترین پیشنهادها برای شما به حساب می‌آید.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ساعت سیکو موردبحث در ایران حدود 26 میلیون تومان است. البته با افزایش قیمت دلار، قیمت این ساعت هم به مراتب بیشتر می‌شود. درصورتی‌که دنبال ساعت مچی باکیفیت و درجه یک برای آقایان و بانوان هستید، خرید ساعت سیکو باعث افزایش رضایت شما از نظر زیبایی، کارایی و کیفیت خواهد شد. سیکو، یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان است و به خاطر سابقه درخشانی که در این حوزه دارد، علاقمندان بسیاری را مجذوب خودش کرده است.

4. ساعت مچی کارتیر؛ گرانترین ساعت مچی زنانه

ساعت مچی کارتیر فرانسه مدل TANK AMÉRICAINE WB710012 با قیمت تقریبی 2 میلیارد تومان (در زمان نگارش این مقاله)، گرانترین ساعت مچی جهان است که برای بانوان تولید شده و قلب بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت مچی را تسخیر کرده است. این برند در سال 1847 در پاریس تأسیس شده و یک برند ریشه‌دار و قدرتمند در تمام جهان محسوب می‌شود. تجهیزات و قطعاتی که این برند در تولید ساعت‌های خود به کار می‌برد، باعث کیفیت ساخت بالا و جذابیت این محصول می‌شود.

5. ساعت مچی امگا؛ ساعتی از گرانترین برند ساعت مچی دنیا

از نظر بسیاری از متخصصان و کارشناسان، برند امگا بهترین و گرانترین برند ساعت مچی دنیا است. ساعت مچی مردانه امگا مدل Omega-CONSTELLATION- QUARTZ 36 MM بدون شک یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است و در حال حاضر حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد. این ساعت در عین سادگی، بسیار خاص و دوست داشتنی است. برند امگا محصولات خودش را با استانداردی فراتر از استانداردهای موردنیاز صنعت ساعت مچی تولید می‌کند و به همین دلیل توجه بسیاری از ثروتمندان و افراد لوکس‌پسند را به خود جلب کرده است.

واچ مارکت؛ فروشگاهی حرفه‌ای برای خرید گرانترین ساعت مچی ایران

در این مقاله با برخی از مدل‌های گران ترین ساعت مچی در ایران آشنا شدیم. اگر بودجه کافی برای خرید این ساعت‌ها را ندارید،‌ اصلا نگران نباشید! در فروشگاه واچ مارکت جدیدترین ساعت‌ها از بهترین برندهای ساعت‌سازی جهان قابل‌خریداری هستند.

مهم‌ترین اصل در سیاست کاری فروشگاه واچ مارکت، ارائه محصولات اصل، باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است. درصورتی‌که قصد دارید یک ساعت مچی حرفه‌ای، جذاب و خاص خریداری کنید، برند واچ مارکت آماده است که محصولاتی درجه یک، اورجینال و ماندگار در اختیار شما قرار دهد. در‌صورتی‌که می‌خواهید با محصولات این مجموعه آشنا شوید، کافی است به سایت واچ مارکت مراجعه کنید. همه محصولات این فروشگاه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند.

انتهای رپرتاژ خبری/ 

انتهای پیام/

ارسال نظر