صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر خبر داد

امدادرسانی به ۴۲ هزار نفر در طرح نوروزی

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۴۲ هزار و ۱۱۱ نفر در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: مازندران، اصفهان و فارس بیشترین عملیات امداد و نجات را به خود اختصاص دادند.
کد خبر : 839304

به گزاش گروه جامعه خبرگزاری آنا، وحید سلیمی، سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفندماه تا روز هفتم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین ۱۴۰۲، در دو هزار و ۷۵۵ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد هزار و ۳۱۲ مورد حوادث جاده‌ای، ١١٠ مورد پوشش حوادث جوی، هزار و ۳۵ مورد مراجعه حضوری، ٨٩ مورد عملیات کوهستان، ۱۵۸ مورد حوادث شهری، و ٢٣ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این مدت ۱۴ مورد زلزله و ۱۴ مورد حادثه کارگاهی نیز رخ داده است، اظهار کرد: در این مدت به ۴۲ هزار و ۱۱۱ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، سه هزار و ۲۱ نفر خدمات اسکان اضطراری، هزار و ۹۳ نفر انتقال به مراکز درمانی، ١٦ هزار و ٤٠٩ نفر درمان سرپایی در محل و ١٦٨ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ٢٥٣ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ٣٠١ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قند و فشارخون برای ١٧ هزار و ٥٧٣ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف بیان کرد: استان‌های مازندران با ١٤٩ مورد، اصفهان با ١٣٩ مورد و فارس با ١٣١ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشترین عملیات امداد و نجات در آن‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر