صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
وزیر علوم:

دانشگاهیان تمام سعی خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند

وزیر علوم با صدور پیامی آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت و با اشاره به شعار سال مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» از همه دانشگاهیان در خواست کرد در جهت تحقق آن همه مساعی خود را به کار گیرند.
کد خبر : 838586

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی آغاز سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت. متن پیام دکتر زلفی گل به شرح ذیل است:

پرده بگردان و بزن ساز نو هین که رسید از فلک آواز نو خادمان خرد و خانه‌روشنان دانش، سزاوارترین مردمانند به سرود وُ ستایش که به رنج بسیار و به گمنامی، دسترنجی نامیرا بنا می‌نهند تا شعله‌ی شورمند دانش، برافروخته‌تر دوام بیابد و روشنی بیافریند که آگاهی، مولود آگاهان است و گرانمایه‌میراثی که از باد و باران بی‌گزند است. بر من تکلیف است که در بدرود سال رفته، درودگوی همه‌ی خدمتگزاران شریف دانش و دعاگوی دانشجویان نجیبی باشم که در همه‌ی فراز و نشیب روزگار، به افق امید و آگاهی نظر داشتند.

نوروز است و خلعت بهار بر تن جهان است و چه مبارک نوروزی که آمیخته‌ با رایحه‌ی رمضان و قرابت با قدر است. سالی را که به فرموده مقام معظم رهبری سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شد را گرامی می‌داریم و از همه دانشگاهیان می‌خواهم در جهت تحقق آن همه مساعی خود را به کار گیرند.

خرسندم که می‌توانم فروتنانه قدردان کریمانی باشم که به جد و جهد نگذاشتند قدمی، کاروان دانش باز بماند و بیش از پیش امیدوارم که به الطاف پرودگار و التفات امام عصر (عج) و استعانت از منویات منور مقام معظم رهبری، در سال نو، بشارت‌گوی اعتلای دانش ایران‌اسلامی باشیم. بهروزی و پیروزی شما را به اعجاز این سخن آرزو می‌کنم که :

برگ درختان سبز، در نظر هوشیار

هر ورقش دفتری‌ است، معرفت کردگار

وقت بهارست خیز، تا به تماشا رویم

تکیه بر ایام نیست، تا دگر آید بهار

انتهای پیام/

ارسال نظر