صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها خبر داد؛

پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافران نوروزی مهرآباد نسبت به سال گذشته

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: پیش بینی ما این است که طی نوروز امسال در حوزه مسافر و  پرواز  ۱۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم
کد خبر : 838566

ابراهیم مرادی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته و آماده سازی فرودگاه‌ مهراباد برای ایام  نوروز اظهار داشت: امسال  از اوایل فصل زمستان بهسازی فضای داخل ترمینال ها و  مسیرهای ورودی و خروجی به فرودگاه و  اقداماتی اصلاحی در حوزه ایرساید فرودگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای سال نو در همه سالن های فرودگاه مهرآباد سفره آرای هفت سین صورت گرفته و از مسافران عزیز با موسیقی و انجام نمایش های مفرح و شاد پذیرایی خواهیم کرد تا لحظات ناب و شادی را در خاطرات خود ثبت کنند.

عضو هیئتمدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: در تمامی بلوارهای فرودگاه از جمله خیابان های معراج، بلوار ایران ایر و خیابان حج قدیم  گل آرایی و گلدان های گل و پیام های تبریک سال نو نصب شده است. بخشی از مسیر ورودی به پاویون دولت بهسازی گردیده و علائم و تابلوهای راهنمای مسافر نیز ضمن بهسازی به‌روزرسانی نیز شده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد یادآور شد: در سال‌جاری و در بخش ایرساید ضمن اتفاق مبارک و بیادماندنی بهسازی مهمترین باند پروازی کشور (باند ۲۹ چپ) بهسازی و عملیاتی شدن  ۶ استند و موقعیت پارک هواپیما را نیز با توان و تلاش تمامی همکاران در بخش مختلف فرودگاه انجام دادیم تا انشالله در ایام نوروز با ظرفیت بالاتری در خدمت هموطنان باشیم.

**ایرلاین‌ها در صورت بروز تأخیرهای پروازی پاسخگوی مسافران باشند

وی از استقرار میز پاسخگویی به مسافران در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور ارگان ها و نهادهای نظامی و غیر نظامی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار شده و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری را به همه ابلاغ نمودیم و مقرر شد در صورت هرگونه تاخیر احتمالی پروازها نفر پاسخگو و نماینده تام الاختیار شرکت های هواپیمایی ضمن پیگیری انجام پرواز در کمترین زمان ممکن  پاسخگوی سوالات مسافران باشند.

مرادی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حوزه مسافر و تعداد پروازها ۱۰ درصد رشد داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تصریح کرد: پس از گذشت 3 سال از شیوع و گسترش بیماری کرونا برای ما جای سرور و شادمانی دارد که مردم عزیز کشورمان مجددا فعالیت ها و مسافرت های خود را از سر گرفته اند و ما هم برای هموطنان بلند همتمان آرزوی سلامتی و موفقیت و سالی سرشار از به روزی و توفیق  داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر