صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
مسئول سالن کارنامه نشر در گفت‌وگو با آنا:

سالن کارنامه نشر، به خرید هدفمند کتاب در نمایشگاه کمک می‌کند

کارنامه نشر می‌تواند به صنعت نشر کمک کند و بازدیدکنندگان از طریق آن، می‌توانند خریدهای هدف‌مند و دقیق‌تری از نمایشگاه کتاب داشته باشند.
کد خبر : 83830

علی‌اکبر کلباسی -مسئول سالن کارنامه نشر در نمایشگاه کتاب تهران- در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا، درباره مختصات این سالن در نمایشگاه بیست‌ونهم گفت: «تمام آثار چاپ اولی سال 94 که مجموعا 25 هزار و 490 عنوان را شامل می‌شوند، در مساحت 400 مترمربع و در فضایی کاملا نمایشگاهی در سالن کارنامه نشر، به نمایش گذاشته شده است و پژوهشگران و مخاطبان می‌توانند با استفاده از قفسه‌های طبقه‌بندی شده در این سالن، کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.»


وی ادامه داد: «مراجعه‌کنندگان در این سالن امکان تورق و بررسی تازه‌های نشر را دارند و در صورت انتخاب یک کتاب، اطلاعات و آدرس محل استقرار انتشارات آن کتاب در نمایشگاه در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا برای خرید آن، اقدام کنند.»


کلباسی ضمن بیان این مطلب که برپایی سالن کارنامه نشر، امسال زیر نظر اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران و با همکاری خانه کتاب میسر شده، اظهار داشت: «یکی دیگر از امتیازات سالن کارنامه نشر در نمایشگاه امسال، ارائه آمار تحلیل نشر در 10 سال اخیر توسط نمودارهای نصب شده در این سالن است که مطابق با آن کتاب‌های حوزه دین با 16 درصد، حوزه کودک و نوجوان با 14 درصد و کمک درسی با 12 درصد رده‌های اول عناوین کتاب در ده سال اخیر را شامل می‌شوند.»


مسئول سالن کارنامه نشر در نمایشگاه، استقبال بازدیدکنندگان از این سالن را مناسب خواند و افزود: «کارنامه نشر می‌تواند به صنعت نشر کمک کند و بازدیدکنندگان از طریق آن، می‌توانند خریدهای هدف‌مند و دقیق‌تری از نمایشگاه کتاب داشته باشند.»


وی ادامه داد: «در نمایشگاه امسال سالن کارنامه بیشتر از دوره‌های قبل اطلاع رسانی شده اما به نظر می‌رسد با تقویت بیشتر و تبلیغ گسترده‌تر، می‌شود کارکرد این سالن را در نمایشگاه کتاب پررنگ‌تر کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر