صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
در دنیای کسب‌وکار چه می‌گذرد؛

آمار کسب‌وکار‌های کوچک که باید برای سال ۲۰۲۳ بدانید

آمارهای جهانی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا دریابند که کسب‌وکارشان چه تأثیری بر اقتصاد جهانی دارد.
کد خبر : 837310

به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، اغلب مردم رویای راه اندازی کسب‌وکارشان را بر اساس ایده‌ها و رویا‌های خود در سر دارند. آن‌ها سعی می‌کنند از قوانین محل کار، سیاست و تمامی هرج و مرج داخلی که می‌تواند رشد آن‌ها را محدود کند، رهایی یابند.

جای تعجب نیست که افراد برای راه‌اندازی کسب‌وکارشان تمایل دارند بر زمان و اهداف خود کنترل کامل داشته باشند، زیرا راه‌اندازی کسب‌وکار در ابتدا می‌تواند بسیار دشوار و پیچیده به نظر برسد. اگر روند راه‌اندازی کسب‌وکار‌ها به چند مرحله تقسیم شود، اولین جهش بزرگ رخ می‌دهد که این امر صاحبان شرکت را در مسیر کارآفرینی هدایت می‌کند. دانستن آنچه در دنیای کسب‌وکار‌های کوچک اتفاق می‌افتد می‌تواند به افراد کمک کند تا ریسک‌ها و فرصت‌های خود را بهتر مدیریت کنند.

**راه‌اندازی ۳۳.۲ میلیون کسب‌وکار کوچک در ایالات متحده

آمار‌های جهانی به توسعه‌دهندگان، چه کسب‌وکار خود را داشته باشند و چه در حال برنامه‌ریزی برای شروع یک کسب‌وکار جدید در سال جاری هستند، کمک می‌کند تا دریابند که چه چیزی جدید است. این آمار‌ها به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه چیزی بر کسب‌وکار‌های کوچک تأثیر می‌گذارد، چگونه کار می‌کنند و همچنین چگونه بر اقتصاد تأثیر می‌گذارد.

آخرین آمار‌ها نشان می‌دهد که ۳۳.۲ میلیون کسب‌وکار کوچک در ایالات متحده وجود دارد که ۹۹.۹ درصد از تمامی مشاغل ایالات متحده را تشکیل می‌دهد. مدیریت کسب‌وکار کوچک (SBA)، یک کسب و کار کوچک را به عنوان شرکتی تعریف می‌کند که کمتر از ۵۰۰ کارمند دارد.

جالب اینجاست که تعریف کسب‌وکار کوچک در سراسر جهان متفاوت است. در اتحادیه اروپا مفهوم کسب‌وکار کوچک متفاوت است و هر کسب‌وکاری که کمتر از ۵۰ کارمند داشته باشد، یک تجارت کوچک در نظر گرفته می‌شود، در حالی که در استرالیا، کسب‌وکار‌های کوچک، شرکت‌هایی با کمتر از ۱۵ کارمند است.

**کسب‌وکار‌های کوچک بخش جدایی‌ناپذیر اقتصاد هستند

گزارش‌های جهانی با شکستن بیشتر آمار کسب‌وکار‌های کوچک، نشان می‌دهد که از ۳۳.۲ میلیون کسب‌وکار کوچک در ایالات متحده، ۲۷ میلیون بدون کارمند، ۵.۴ میلیون با کمتر از ۲۰ کارمند و حدود ۶۵۰ هزار که بین ۲۰ تا ۴۹۹ کارمند دارند، وجود دارد.

جای تعجب نیست که مشاغل کوچک سالیانه میلیون‌ها شغل در ایالات متحده ایجاد می‌کند. براساس گزارش اداره کسب‌وکار کوچک، شرکت‌های کوچک ایالات متحده ۸.۷ میلیون شغل جدید بین ماه مارس ۲۰۲۰ و مارس ۲۰۲۱ راه‌اندازی کردند.

آمار سال‌های گذشته نشان می‌دهد که کسب‌وکار‌های کوچک همیشه بخشی جدایی‌ناپذیر از اقتصاد و رشد ایالات متحده بوده‌اند. کسب‌وکار‌های کوچک، فرصت‌های شغلی، رشد مالی و مجموعه‌ای از محصولات و خدمات منحصر به‌فرد را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد. کسب‌وکار‌های کوچک چه بزرگتر شوند یا خیر، به رشد اقتصادی کمک می‌کند.

**کسب و کار‌های کوچک و متوسط؛ ​​محرک‌های اصلی رشد اقتصاد جهانی

کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط، تقریبا ۹۰ درصد از جمعیت کسب‌وکار ​​را تشکیل می‌دهند که به SME نیز معروف هستند. همانطور که آمار اخیر نشان داد، شرکت‌های کوچک مسئول ایجاد تعداد زیادی شغل هستند.

SME‌ها، حجم قابل توجهی از اشتغال را در سال‌های اخیر ایجاد کرده اند. SME‌ها همچنین در کمک به نوآوری، نقش کلیدی دارند. این مشارکت‌ها در شرکت ها، صنایع و کشور‌ها بسیار متفاوت است. دسترسی بهتر به بازار‌های جهانی و بهبود شبکه‌های دانش و همچنین دیجیتالی شدن، نقش اساسی در پیشرفت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای مشارکت در اقتصاد جهانی داشته است. در مجموع، SME‌ها با ایجاد اشتغال، ترویج صنعتی شدن پایدار و تقویت نوآوری به رشد اقتصادی جهانی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر