صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کشتیرانی جمهوری اسلامی و بانک تجارت

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 83726

به گزارش گروه اقتصادی به نقل از روابط عمومی کشتیرانی ایران ، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری در جهت تامین منابع مورد نیاز کشتیرانی در قالب تسهیلات بانکی بر اساس قوانین پولی و مالی کشور جهت اجرای طرح های راهبردی منعقد کردند.


به موجب این تفاهم‌نامه که در محل بانک تجارت به امضای سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مقدم مدیر عامل بانک تجارت رسید، کشتیرانی از تمامی امکانات و تسهیلات بانکی بر اساس قوانین بانک مرکزی برای انجام پروژه های راهبردی شرکت های تابعه خود استفاده کرده و همچنین از مسیر های بانکی برای تعاملات خود با شرکت ها و بازرگانان بهره مند می شود.


مقدم در این مراسم با قدردانی از زحمات گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم گفت: گروه کشتیرانی خدمات ارزنده ای برای اقتصاد کشور در دوران تحریم ها به ارمغان آورد و بنده به عنوان یک ایرانی از زحمات شما سپاسگزارم.


مدیر عامل بانک تجارت افزود: بانک تجارت وظیفه خود می داند برای تسهیل در فعالیت ناوگان ملی کشور شرایط ویژه ای را ایجاد کند تا در این امر مهم سهم خود را ایفا کند.


بانک تجارت بازوی بانکی کشتیرانی


رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از بانک تجارت به عنوان بانک حرفه ای و تخصصی اقدامات این بانک را در مجموعه سیستم بانکی کشور موفقیت آمیز خواند.


سعیدی با تبیین شرایط کشتیرانی در دوران پسا برجام ادامه داد: خوشبختانه در دوران پساتحریم تمام مشکلات پیش روی کشتیرانی مرتفع شده و هم اکنون خطوط منظم اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیای شرقی مهیا شده و شرکت کشتیرانی در صدد توسعه ناوگان خود و خطوط تجاری به سمت کانادا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر