صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هشدار هواشناسی؛

فعالیت سامانه بارشی در تهران شدت می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی نسبت به احتمال طغیان و بالا آمدن آب رودخانه‌های این استان هشدار داد.
کد خبر : 836433

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی نسبت به احتمال طغیان و بالا آمدن آب رودخانه‌های این استان هشدار داد.

یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فردا چهارشنبه ۱۷ اسفند تا جمعه ۱۹ اسفندماه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است و بر این اساس بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف و وقوع کولاک برف و پدیده مه در ارتفاعات نیز دور از انتظار نیست.

یزدی مهر با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطرات نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی شده است افزود: به دنبال فعالیت سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها محتمل است که در همین راستا مدیریت بحران در آماده‌باش بوده و توصیه‌ها و هشدارهای لازم در این خصوص به دیگر دستگاه‌های مربوطه نیز داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد:‌ توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان تهران این است که در این ایام از حضور یا اسکان در مجاور رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر