صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری رخ داد؛

افزایش ۱۰۹ درصدی حضور دانشجویان در رقابت کرسی‌های آزاداندیشی

رئیس شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال حضور دانشجویان این دانشگاه در دور سوم رقابت کرسی‌‌های آزاداندیشی ۱۰۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر : 836345

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد، مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حاشیه بازدید از محل برگزاری سومین رویداد بزرگ رقابت ملی تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در چهار حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با هم به رقابت می‌پردازند. امسال ۱۰۹ درصد رشد شرکت در کرسی آزاداندیشی داشتیم و دانشجویان با نگرش‌های متفاوت در این رقابت‌های تیمی حضور پیدا کردند.

وی افزود: مهم‌ترین هدفی که کرسی آزاداندیشی دنبال می‌کند، تضارب آرا، ایجاد فرهنگ گفت‌وگو و شنیدن صدای مخالف و منتقد است. از حضور تیم‌های دانشجویی منتقد و موافق  بسته کاری، پیشنهادی استخراج و عملیاتی می‌شود. کرسی‌های آزاداندیشی میدان رقابتی برای محک دانشجویان بوده و در این تیم‌هاست که شخصیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان به همراه حوزه کاری مشخص می‌شود.

**راهیابی دانشجویان نخبه به مرحله نیمه‌نهایی کرسی‌های آزاداندیشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز گفت: دانشجویان نخبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری سال گذشته موفق شدند تا مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند.

ابراهیم رحیمی اضافه کرد: امسال امیدواریم با همکاری و انسجامی که بین دانشجویان تیم‌های مختلف وجود دارد شاهد کسب رتبه‌های برتر دانشجویی در مراحل نهایی سومین رویداد بزرگ کرسی آزاداندیشی در کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر