صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رادیو ایران با برنامه‌های ویژه به استقبال روز نیکوکاری می‌رود؛

پنج برنامه خاص برای یک روز خاص

شبکه رادیویی ایران، در روز احسان و نیکوکاری، با ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف به این روز خاص می‌پردازد.
کد خبر : 835519

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، مردم مهربان و نیکوکار کشور ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ۱۴ اسفند در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می‌کشند.

رادیو ایران نیز در برنامه‌های «راه شب»، «سلام صبح بخیر»، «خانه و خانواده»، «به افق نور» و «ایرانشهر» به صورت ویژه به این روز می‌پردازد.

در برنامه «راه شب» به بررسی آثار احسان و نیکوکاری در زندگی فردی و جمعی انسان‌ها پرداخته می‌شود. همچنین در سوال برنامه به صورت تعاملی از شنوندگان پرسیده می‌شود که کجا در زندگی نیکی کردند و نتیجه‌ی آن را در کوتاه مدت و یا حتی بلند مدت به چشم دیده‌اند‍ یا خیر؟

«راه شب» برنامه‌ای است که یکشنبه بامداد با جرای محمودرضا اکرامی‌فر ساعت ۰۰:۳۰ پخش می‌شود.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۶:۳۵پخش می‌شود، همزمان با روز جشن احسان و نیکوکاری به این موضوع می‌پردازد.
این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی روانه آنتن می‌شود.

برنامه «خانه و خانواده» نیز با حضور حجت‌الاسلام محمدحسن سعیدی از ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه خواهد گفت. «خانه و خانواده» این هفته به تهیه‌کنندگی زینب برومند و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

در برنامه «به افق آفتاب» نیز از بیان ارزش‌های حاصل از احسان و نیکوکاری در کسب آرامش مومنانه سخن خواهند گفت. «به افق آفتاب» این هفته به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای رضا خضرایی از شنبه تا جمعه ساعت ۱۱:۵۰ پخش می‌شود.

برنامه «ایرانشهر» نیز یکشنبه این هفته با موضوع نیکوکاری به روی آنتن می‌رود. «ایرانشهر» به تهیه‌کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای مهرناز فقیهی و کمال همنشین از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر