صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جبلی: فقط ۲ درصد از نقاط کور کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد

برنامه «راهی به آبادی» از رادیو ایران به‌طور ویژه به روستاها پرداخت

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در سال‌هایی که رسانه توجه کمتری به روستا‌ها داشت، برنامه «راهی به آبادی» از رادیو ایران به‌طور ویژه به روستا‌ها پرداخت.
کد خبر : 835226

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه همایش ظرفیت‌ها و جذابیت‌های رسانه‌ای روستا‌ها در گفتگویی با عباس سنجری گزارشگر رادیو ایران بیان کرد: برنامه «راهی به آبادی» از برنامه‌های خوب رادیویی است که در سال‌هایی که توجه کمتری رسانه به روستا‌ها داشت، این برنامه به‌طور ویژه به روستا‌ها توجه داشت و از برنامه‌های پر مخاطب رسانه است. 

جبلی در بخشی دیگر از گفتگوی خود به پوشش ۹۸ درصدی سیگنال رسانی رادیویی و تلویزیونی در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: فقط ۲ درصد از نقاط کور کشور در پوشش سیگنال رسانی قرار ندارد که سعی و تلاش بر این است این دو درصد هم با اقدامات فنی از طریق ایستگاه‌های زمینی و ماهواره‌ای سیگنال‌رسانی و پوشش داده شود.

رئیس سازمان صدا و سیما در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدام رسانه ملی در پوشش برنامه‌ها در روستا‌ها افزود: در ماه رمضان سال گذشته به روستا‌های مختلف کشور توجه ویژه‌ای شد، نماز جماعت‌ها و برنامه‌های مذهبی آن‌ها هم پوشش داده شد.

جبلی درباره پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: سال گذشته رسانه ملی به پوشش خبر حضور مردم روستا توجه کرد و صحنه‌هایی از بعضی روستا‌های کشور نشان داده شد، ولی این پوشش رسانه‌ای در دهه فجر امسال به ۶۷۰ روستا افزایش داده شد و اخبار و فعالیت‌های روستا‌ها در دهه فجر نشان داده شد و نکته حائز اهمیت اینکه خود روستاییان با ارسال ویدئو و صوت در این کار مشارکت و به رسانه ملی کمک کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر