صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد کاشان با یک شرکت صنعتی امضا کرد؛

تفاهم‌نامه‌ای که از طرح کارورزی دانشجویان هنگام تحصیل حمایت می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و یک شرکت فنی مهندسی با اهداف علمی ازجمله حمایت از طرح کارورزی دانشجویان هنگام تحصیل (طرح پویش) منعقد شد.
کد خبر : 834819

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و شرکت فنی مهندسی بهبود آرمان پادتاک در جلسه‌ای با حضور میثم عرب‌زاده رئیس این واحد دانشگاهی و در راستای کاربردی شدن تولید علم به ثروت، شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و فناوری، توسعه فعالیت‌های آموزشی و فناوری، کارآفرینی و ارتباط بین دانشگاه و صنعت و جامعه منعقد شد.

اولویت قراردادن پروژه‌های کاربردی و عملی تعریف شده از سوی طرفین، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه آموزشی کاربردی و حمایت از طرح کارورزی دانشجویان هنگام تحصیل (طرح پویش) به‌منظور بهره‌گیری از توانمندی نیروی انسانی موجود، ایجاد رابطه نزدیک علمی و فنی و پژوهشی به‌منظور بهره‌وری بیشتر از امکانات موجود در راستای اجرای پروژه‌های محققان از مفاد این تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این جلسه اظهار کرد: درصدد هستیم تا با عملیاتی کردن این تفاهم‌نامه در زمینه‌هایی همانند انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی گام برداریم.

میثم عرب‌زاده افزود: جهت‌دهی فعالیت‌های علمی متخصصان، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های علمی در راستای مرتفع کردن نیاز‌های تحقیقاتی و بررسی میزان نیاز به فناوری‌های نوین توسط کارشناسان شرکت، برنامه‌ریزی برای نیل به این اهداف، انجام بازدید‌های علمی متقابل و فراهم کردن تبادل مدارک و اطلاعات علمی، استفاده از تجهیزات تحقیقاتی مشترک از دیگر مفاد این تفاهمنامه همکاری است که امیدواریم موجبات رشد و تعالی فعالیت‌های علمی پژوهشی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر