صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
فرمانده سپاه شهرستان بابل:

ترویج مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه‌ها ضروری است

مهرداد بابایی عنوان کرد: ارتباط با دانشجویان و جوانان جامعه باید بیشتر شود و ترویج فرهنگ مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه‌ها ضروری است.
کد خبر : 834551

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بابل، مهرداد بابایی در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی و حافظ امنیت و آرامش مردم است و این فرهنگ برای بسیج هم پایدار و فرهنگ بسیج یک تفکر و اراده معرفتی است که در سطح کشور و منطقه نهادینه شد.

وی افزود: مردم رهبری و اصل نظام انقلاب اسلامی را دوست دارند و به آن پایبند هستند و نیز پشت آن هم ایستاده‌اند، حضور مردم در تشیع پیکر شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از اقتدار ملت ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی در عرصه سیاسی، علمی، پژوهشی و نظامی در سطح مجامع بین‌المللی به‌دست آورد، مردم یعنی سپاه و بسیج و این حمایت مردم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه مسئولان خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم بیان کرد: سپاه یک نیروی مردم نهاد است و برای ایجاد فضای سالم و امنیت جامعه، مردم همواره خود را مرهون تلاش و زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانند.

سید میرالله حسینی گفت: سپاه قدس در نخبه‌پروری و تقویت و دانش‌افزایی جوانان و طالبان علم و دانش در سطح کشور موفق عمل کرد، شهید سردار سلیمانی افتخارات بسیار خوبی دست یافت که در منطقه امنیت و آرامش ایجاد کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بابل در راستای دانش و بصیرت‌افزایی با سپاه و بسیج همکاری خوبی داشته است و برای ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و اندیشه‌های سیاسی و مذهبی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فعالیت‌های ایده‌الی در دانشگاه صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر