صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
شگفتی در دیدار رده بندی-جام ملت‌های آسیا 2015

امارات تیم سوم جام شانزدهم شد/عراقی‌ها با دوپینگ هم از پس حاشیه‌نشین‌ها برنیامدند!

خبرگزاری آنا: تیم ملی فوتبال امارات با برتری مقابل تیم عراق برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال خود به مقام سوم جام ملت‌های آسیا دست یافت.
کد خبر : 834

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال عراق و امارات در دیدار رده بندی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امروز در هانتر استادیوم نیوکاسل استرالیا به مصاف هم رفتند که در این بازی پر گل تیم امارات توانست بار دیگر دست به کار بزرگی زده و تیم ملی عراق را با نتیجه 3به2 شکست دهد تا برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال، این کشور حاشیه نشین خلیج فارس بتواند به مقام سومی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دست یابد و نخستین افتخار فوتبالی ورزشی خود را به دست بیاورد.


در این بازی ابتدا اماراتی‌ها توانستند با نتیجه با پاس عبدالرحمن توسط احمد خلیل در دقیقه 16 به گل اول مسابقه دست یابند اما در ادامه تیم عراق بعد از حملات بسیار در دقیقه 28 توانست با گل ولید سلیم کار به تساوی بکشاند بعد از این گل عراق در دقیقه 42 گل برتری را توسط امجد خلف به ثمر رساند تا عراقی‌ها با پیروزی زمین را ترک کنند.


این پایان کار نبود و نیمه دوم نیز به مانند نیمه اول آغاز شد و همان اتفاق دقیقه 16 و همکاری عبدالرحمن با خلیل اینبار در دقیقه 51 جواب داد و گل دوم امارات وارد دروازه عراق شد تا این بار سفید پوشان کار را به تساوی بکشانند.


اماراتی‌ها بعد از این گل در موقعیت حمله قرار گرفتند تا گل های بیشتری وارد دروازه حریف کنند که در نهایت داور با نشان دادن نقطه پنالتی در دقیقه 58 امارات را به خواسته خود رساند و علی مبخوت دروازه عراق را بازکرد تا خیال حاشیه‌نشیان از پیروزی در این دیدار آسوده شود.


در ادامه عراق درصدد جبران برآمد اما در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت تا امارات برای اولین بار به یک افتخار فوتبالی دست یابد.


عراق در حالی پیش از این توانسته بود به مرحله رده بندی راه یابد که در دیدار با تیم ملی کشورمان از علا عبدالزهرا بازیکن دوپینگی توانست به پیروزی در ضربات پنالتی دست یابد البته پرونده این بازیکن با بی توجهی محض مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مختومه اعلام شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر