صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

جزئیات ادامه تحصیل اعضای هیات‌علمی در آموزش پزشکی مجازی

اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند، نیمه اول خرداد ۹۵ در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته آموزش پزشکی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.
کد خبر : 83373

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و اعضای هیات‌علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و مطالعه شیوه‌نامه دوره‌های مجازی آموزش پزشکی در این دوره ثبت‌نام کنند.


گروه آموزش پزشکی دروس این دوره را به صورت بلوک‌های مستقل و در قالب سه دوره گواهینامه سطح ۱، سطح ۲ و سطح ۳ سازماندهی و ارائه می‌کند و اعضای هیات علمی می‌توانند ابتدا عنوان داوطلب آزاد و در قالب تک درس یا ترمی ثبت‌نام کنند.


متقاضیان در صورت موفقیت در این دروس و دریافت گواهی آن در دوره کارشناسی‌ارشد آموزش پزشکی ثبت‌نام می‌شوند و بعد از گذراندن دروس الزامی می‌توانند استاد راهنما و مشاور انتخاب کنند پایان‌نامه پژوهشی خود را بگذرانند.


ثبت‌نام، نیمه اول خرداد ۹۵ است و بعد از تمام شدن مرحله ثبت‌نام زمان شروع دوره اعلام می‌شود.


شهریه تحصیل اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در این دوره مشخص می‌شود. در صورت تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی، اجازه داده می‌شود بخشی یا همه هزینه ثبت‌نام اعضای هیات‌علمی از سوی دانشگاه‌های مبدا تامین شود.


جدول ارائه و توزیع واحدهای درسی دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی در مراحل گواهینامه سطح ۱ تا ۳ و کارشناسی ارشد ویژه اعضای هیات علمی




































الزامی (دروس کارشناسی‌ارشد آموزش پزشکی)



الزامی (دروس ویژه گواهینامه)


اختیاری
سطح ۱

نظریه‌های یادگیری و مهارت‌های مقدماتی تدریس


روش‌های ارزیابی دانشجو


برقراری ارتباط میان فردی و مهارت ارتباط پزشک با بیمار


برنامه‌ریزی درسی



مقدمات یادگیری غیر‌حضوری


اخلاق حرفه‌ای و آداب تعلیم و تعلم در دانشگاه


مقدمات استدلال بالینی


مقدمات تفکر علمی


سطح ۲

الگوهای یاددهی و یادگیری


طراحی آموزشی در علوم‌پزشکی


روش‌های ارزشیابی دانشجو - آزمونه‌ای عملی و بالینی


تدریس بالینی


کاربرد رایانه در آموزش - نرم‌افزارهای کاربردی برای کمک به تدریس



یادگیری الکترونیک


اقتصاد آموزش


اقتصاد سلامت


آموزش پزشکی مبتنی بر بهترین شواهد


توسعه توانمندی‌ها و ارزشیابی هیات‌علمی


زبان انگلیسی


فنون نگارش علمی


سطح ۳

برنامه‌ریزی درسی


طراحی، اجرا و ارزشیابی کارگاه‌های آموزشی


رهبری و مدیریت آموزشی


روش‌های ارزشیابی برنامه



آموزش و ارزیایی استدلال بالینی


آموزش و ارزیایی تفکر انتقادی


کارشناسی‌ارشد

شیوه‌‌های تحقیق در آموزش


پایان‌نامه (۴ واحد) به یکی از دو شکل زیر:


پایان‌نامه مرسوم دوره‌های کارشناسی‌ارشد


گزارش انجام یک پروژه مصوب اقدام پژوهشی در محل کار عضو هیات علمی، در قالب مقاله ۷۰۰۰ کلمه‌ای




انتهای پیام/

ارسال نظر