صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

پرسپولیس سپاهان را به چهارمیخ کشید/درس گل‌محمدی به مورایس

پرسپولیس در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد در اصفهان از سد سپاهان بگذرد و به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.
کد خبر : 833589

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان ۱۲۰ دقیقه پرسپولیس ۴ بر ۲ برنده شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی و امید نورافکن از سپاهان ؛ میلاد سرلک، سینا اسد بیگی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

اخراج: سیاوش یزدانی از سپاهان

گل: گئورگی گولسیانی (۱۲ و ۱۰۰)، عیسی آل کثیر(۵۸) و سیامک نعمتی (۹۴) برای پرسپولیس ؛ دانیال اسماعیلی‌فر (گل به خودی ۴۰) و فرشاد احمدزاده (۷۴)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور(109 محمد کریمی)، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (۴۶- نیلسون جونیور)، رامین رضاییان، مسعود ریگی( 109 عیسی مرادی)، ایگور کاتاتو (۶۵- یاسین سلمانی)، محمد قربانی (۶۵- محمد علی نژاد)، فرشاد احمدزاده (۸۹- آریا یوسفی)، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۷- لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک (۱۰۵- کمال کامیابی‌نیا)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی(۷+۹۰ امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری (۷۶- سیامک نعمتی)، عیسی آل کثیر (۷۶- سروش رفیعی).

پرسپولیس در نیمه نخست خیلی زود از روی نقطه پنالتی و توسط گئورگی گولسیانی به گل رسید. در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند تا دروازاه حریف را باز کنند و این سپاهان بود که با گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم باز هم این پرسپولیس بود که گلزنی کرد و آل کثیر بار دیگر سرخپوشان پایتخت را پیش انداخت. این پایان فروپاشی دروازه‌های ورزشگاه نقش جهان نبود و احمدزاده توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند تا تیمش بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند و بازی با تساوی ۲ بر ۲ به وقت‌های اضافی کشیده شد. در نیمه نخست وقت‌های اضافی پرسپولیس توسط نعمتی و گولسیانی از روی نقطه پنالتی ۲ گل دیگر زد تا با نتیجه خوبی از حریف خود پیش بیفتد. 

با این نتیجه پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد و سپاهان فصل آینده شانس خود را برای قهرمانی جام حذفی جست‌وجو می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر