صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
با حضور مسئولان؛

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر معرفی شد

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 832677

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اسلامشهر، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان این دانشگاه، بسیج دانشجویی استان تهران و جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار و کیانوش سلطانی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی و از تلاش‌های مهران محمدپوران قدردانی شد.

حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این نشست اظهار کرد: در مقطع زمانی فعلی وظیفه دانشجویان بسیجی سنگین‌تر بوده و باید برای انجام بیشتر کار‌های فرهنگی و جذب حداکثری دانشجویان تمام تلاش خود را به کار ببندند.

معاون بازرسی بسیج دانشجویی استان تهران هم با تأکید بر ایجاد و حفظ انسجام درونی برای کسب مهارت‌های مختلف در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری و عمل به نکاتِ کلیدیِ مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آن را مهم‌ترین اولویت‌ها در بخش درون‌سازمانی برشمرد.

بهزاد شیرعلی افزود: مراکز بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها، ظرفیت ایجاد مراکز علمی و تحقیقاتی بر پایه هسته‌های مسئله محور را دارند و برخورداری از علم در کنار اخلاق و معرفت، بصیرت، صاحب تحلیل بودن، سواد رسانه‌ای، مخاطب‌شناسی و مدیریت و برنامه‌ریزی از ویژگی‌های لازمِ دانشجویان برای موفقیت در این مسیر است.

وی، خطاب به کیانوش سلطانی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: امیدواریم با حفظ اولویت انسجام از ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در ایجاد هسته‌های علمی مسئله‌محور استفاده و در راستای کمک به حل مسئله و توسعه همه‌جانبه کشور گام بردارید.

معاون بازرسی بسیج دانشجویی استان تهران توضیح داد: نگاه بسیج دانشجویی بر جذب حداکثری است و در این دوره ما در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، تبیینی و معرفتی برنامه‌های جامع تدوین و انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر