صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۱ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
در گفت‌و‌گو با آنا انجام شد

واکنش رئیس فدراسیون بدنسازی به شایعه درگیری با پولادگر

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خبر درگیری‌اش با معاون وزیر ورزش و جوانان واکنش نشان داد.
کد خبر : 832028

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به اینکه در جلسه ماهانه مسئولان وزارت ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها با معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش دچار درگیری لفظی شده، اظهار داشت: نمی‌فهمم این موضوع از کجا آمده و چه کسی آن را مطرح کرده است. نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. رویداد بزرگ مستریونیورس ایران با حضور ۱۲۰۰ ورزشکار از سراسر جهان در رامسر برگزار می‌شود و مسابقات فیتنس چلنج را در این رویداد داریم. این قدر مشکلات پیش روی ما قرار دارد که دوست ندارم وارد حاشیه‌ای شوم. این همه ورزشکار حضور دارند و مشکل اسکان آنها را داریم، پول هم نیست که باید تأمین کنیم. 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد اینکه او با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دوست است و گفته می‌شود این موضوع در درگیری وی با سید محمد پولادگر نقش داشته، عنوان کرد: بگذارید مشکلات را حل کنیم. الان مصاحبه کنم درباره معاون وزیر مشکلی بر مشکلات قبلی افزوده شود؟ میزبان مسابقاتی هستیم که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود. فکر و تمرکزمان روی این مسابقات است. مهمان‌های خارجی می‌آیند و نباید آبروی کشورمان نرود. هم با علیرضا دبیر رفیق هستم و هم با سید محمد پولادگر دوست هستم. همه کارهایی که ما در حوزه معاونت ورزش قهرمانی داشتیم انصافاً به خوبی و خوشی انجام شده است. حالا یک مواقعی در جلسات شوخی‌هایی می‌شود یک چیزی یک نفر می‌گوید یک نفر ناراحت می‌شود یک نفر خوشش می‌آید.

نصیرزاده یادآور شد: بحثی که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده نیست و به خدا خودم ندیدم. من برای یک موضوع دیگر در حال صحبت با وزیر ورزش بودم و نمی‌دانم چه کسی این بزرگ‌نمایی را انجام داده است. برخی مواقع گلایه‌هایی درون خانوادگی است. اگر هم چیزی بوده به این شدت نبوده است. کوچک همه هستم و دست همه بزرگان ورزش را می‌بوسم. پولادگر و سجادی از نظر کسوت ورزشی از من بالاتر هستند و هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دهم جسارتی به آنها کنم. اگر بی‌احترامی هم به من شود سرم را پایین می‌اندازم. در ورزش فقط ادب و معرفت و پهلوانی را یاد گرفتم و چیز دیگری نیاموختم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و مشکلاتی که برای اسکان تیم‌های خارجی بوده را دانه دانه حل خواهیم کرد. مسابقات قوی‌ترین مردان جهان را در رامسر برگزار می‌کنیم. در ۱۳ رشته ورزشی مسابقات برگزار می‌شود و تا به الان ۱۹ کشور وارد ایران شده‌اند. نیوزلند، استرالیا، فرانسه، اسپانیا، گرجستان، افغانستان، ارمنستان، عراق، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، لتونی، روسیه و ... وارد ایران شده‌اند. ان‌شاءالله میزبانی خوبی داشته باشیم و ورزشکاران خاطرات خوشی از این مسابقات داشته باشند. ۴۰ هزار یورو هم جایزه نفرات برتر در مجموع خواهد بود. از فردا ۲۶ بهمن وزن‌کشی آغاز می‌شود و رسماً مسابقات از پنج‌شنبه آغاز می‌شود و بعدازظهر این روز افتتاحیه خواهد بود. مسابقات تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر