صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۵۶ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
مدیر ندامتگاه تهران بزرگ:

۳۹۵ نفر از مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ با عفو رهبری آزاد شدند

در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، جمع کثیری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مورد عفو قرار گرفتند.
کد خبر : 831643

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، جمع کثیری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مورد عفو قرار گرفتند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ خاطر ضمن اعلام این خبر گفت: با حضور ۱۶۵ نفر از قضات نواحی مختلف استان تهران در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بررسی آخرین وضعیت آزادی زندانیان و برخورداری مددجویان از ارفاقات قانونی، تا ۲۲ بهمن تعداد ۳۹۵ نفر از متهمین و محکومین واجد شرایط عفو گسترده رهبری آزاد شده و تعدادی از تقاضاهای مددجویان هم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

مزدارانی ادامه داد: نامه‌های عفو از سوی قضات اجرای احکام و مراجع قضایی حوزه‌های مختلف قضایی استان تهران و شهرستان‌های تابعه همچنان در حال وصول است و به زودی تمام مددجویانی که واجد شرایط عفو تشخیص داده شده‌اند آزاد شده، به کانون خانواده‌های خود می‌بازگردند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ با تشریح روند اجرای عفو رهبری گفت: همه کارکنان اجرای احکام تا پاسی از شب و حتی روزهای تعطیل، روند آزادی و تخفیف مجازات را بررسی می‌کنند تا هیچ مددجوی واجد شرایطی در ندامتگاه نماند.

براساس این گزارش، تعداد نهایی مددجویان آزاد شده طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر