صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با آنا مطرح کرد

لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در برف روبی‌ها

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لازم است شهرداری تهران به سمت فناوری های نوین برود، گفت: به نظر من شهرداری تهران از همه ظرفیت خود برای کاهش چالش‌ها در پی بارش امروز استفاده کرد.
کد خبر : 831542

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه  خبرگزاری آنا درباره بارش یکشنبه 23 بهمن‌ماه تهران و عملکرد شهرداری در حوزه برف‌روبی گفت: نیمه شب گذشته تقریبا شهرداری تهران درگیر آماده‌سازی معابر بوده و در چندین منطقه حضور داشته است.

وی افزود: معاونین شهردار، شهرداران مناطق و شهرداران نواحی در آماده باش کامل بوده‌اند.

نادعلی اظهار کرد: تعداد زیادی از خبرنگاران از ساعات اولیه در مناطق مختلف حضور داشتند تا بتوانند جزییات اقدامات را به درستی رصد و مخابره کنند.

نادعلی با اشاره به موج هیجانی که در رسانه‌ها ایجاد شده گفت: خیلی از اقدامات همواره رخ می‌دهد و آماده باش وجود دارد. با وجود این اقدامات، باز هم ممکن است نقایصی پیش بیاید که با توجه به شدت بارش، غیرقابل اجتناب است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: باید راه حل‌هایی برای رفع آن در نظر گرفت که استفاده از فناوری‌های نوین یکی از ابزار کاهش چالش‌های مدیریت شهری از جمله در مواقع بارش‌های سنگین است. البته گاهی هم کم کردن خطاهای انسانی اهمیت دارد. به هر حال باید نظارت دقیق صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مهم است به مجریان اعتماد داشته باشیم، عنوان کرد: مبنا اگر عدم اعتماد باشد، مدیران شهر هر چقدر هم تلاش کنند، باز هم مردم را ناامید می کنیم.

به گفته نادعلی چنانچه نقدهای منصفانه مطرح شود، ابهامات رفع می شود.

نادعلی افزود: به نظر بنده شهرداری تهران از همه ظرفیت خود برای کاهش چالش‌ها در پی بارش امروز و مواجهه با آن استفاده کرد. معتقدم لازم است از همین امسال روی برخی فناوری‌های نوین و استفاده از محلول‌های جدید کار کنیم تا برف‌روبی هوشمندانه‌تر، موثرتر و کم هزینه‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر