صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
در پی دریافت شکایات متعدد صورت گرفت؛

فرصت ۲ هفته‌ای وزیر راه به شرکت هواپیمایی «آتا» برای حل مشکل پرواز‌ها

وزیر راه و شهرسازی به شرکت هواپیمایی«آتا» دو هفته فرصت داد تا اصلاحات را در شبکه پروازی خود انجام دهد، در غیر این صورت تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی لغو می‌شود.
کد خبر : 831385

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در پی دریافت شکایات متعدد اخیر مردمی مبنی بر تاخیرها و ایرادهای مکرر پروازی در شرکت آتا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در خدمت رسانی به هموطنان را به صورت فوری مورد بررسی قرار دهد. 

بر اساس دستور بذرپاش، شرکت هواپیمایی ۲ هفته فرصت دارد اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات پروازی آتا را در دستور کار قرار داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.

در صورت عدم اعمال اقدامات اصلاحی مدنظر، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا زمان رفع مشکلات، متوقف خواهد شد.

رعایت حقوق مشتریان باید در صدر اولویت‌های کاری شرکت‌های هواپیمایی باشد و کلیه‌ی مدیران وزارت راه و شهرسازی در راستای راهبرد فناورانه‌ی مردم‌پایه موظف به تکریم هموطنان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر