صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۹ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
سردار حسن‌زاده در گفتگو با آنا:

حضور مردم در ۲۲ بهمن تیر خلاص را بر پیکره بی جان فتنه‌گران زد

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن تیر خلاص را بر پیکره بی جان فتنه گران زد و باعث قوت قلب مردم بخصوص مسئولان شد
کد خبر : 831347

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست آنا با اشاره به حضور گسترده مردم در«جشن انقلاب»، گفت: ملت ما در مقابل تحرکات دشمن هوشمندانه و با بصیرت عمل می کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران دشمن شناس و موقع شناس است،افزود: اقشار مختلف مردم ایران امروز با حضور پرشکو خودشان جشن ۴۴ سالگی انقلاب را متفاوت برگزار کردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: مردم با این اقدام و عمل به موقع خودشان می خواهند به دشمن بفهمانند که  این حضور، چهره واقعی ملت ایران است و رسانه‌های دروغ‌پرداز باید امروز بفهمد که ایران اسلامی و ایران قوی چگونه مورد حمایت ملت است.

سردار حسن زاده گفت: به این مردم افتخار میکنیم و دستشان را می بوسیم که علیرغم مشکلاتی که وجود دارد با بصرت وارد میدان شدند.

وی تصریح کرد: مطمئن هستیم این حرکت بزرگ ملت موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود و تیر خلاص را بر پیکره بی جان فتنه گران زد و باعث قوت قلب مردم بخصوص مسئولان شد که باید بیشتر به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توجه و تمرکز داشته و آنها را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر