صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۶ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد؛

ملاقات مردمی مدیران عالی بانک رفاه کارگران در مساجد تهران

به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملاقات مردمی مدیران عالی بانک رفاه کارگران در برخی مساجد تهران برگزار شد.
کد خبر : 831054

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این ملاقات‌های مردمی در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه و رسیدگی به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم، همزمان با چهل‌وچهارمین فجر انقلاب اسلامی برگزار شدند. 

بر اساس این گزارش، مدیران ارشد بانک رفاه با حضور در این مساجد ضمن دیدار و گفت‌وگوی با شهروندان و نمازگزاران تهرانی، پاسخگوی سوالات و مسائل آنان بودند. 

مدیران عالی بانک رفاه کارگران در دیدارهای صمیمانه خود ضمن تشریح برخی از اقدامات، دستاوردها و خدمات بانکی و حمایتی این بانک و ارائه گزارشی از فعالیت‌های آن در راستای خدمت‌رسانی به کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی، کادر درمان و حوزه سلامت کشور و ... پاسخ‌گوی درخواست‌های حاضران بودند. 

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های مختلف سعی کرده است به طرق مختلف با حضور اثربخش در بین اقشار مختلف مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، به سهم خود گره‌گشای مشکلات و مسائل آنان باشد.  

لازم به ذکر است، بر اساس گزارش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک رفاه کارگران در سال جاری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، بانک برتر کشور در شاخص "سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی" انتخاب و معرفی شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر