صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

در جست‌و‌جوی سارقان جنایتکار + تصویر

دو سارق جوان، زمانی که با مقاومت مالباخته مواجه شدند دست به اسلحه شده و او را به قتل رساندند. پلیس در تعقیب متهمان فراری است که از صحنه متواری شده و هیچ رد و سرنخی از آنان در دست نیست.
کد خبر : 83033

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت۵ بعد از ظهر ۹ اسفند سال گذشته، جنایتی در محدوده غرب تهرن به پلیس اعلام شد. به دنبال این خبر، ماموران راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو مرد جوان به صورت پیاده درحالی که هر دو اسلحه کلت کمری به همراه داشتند،مرد ۵۷ ساله‌ای به نام سعید را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.


شاهدان در تحقیقات صورت گرفته به پلیس گفتند: دو مرد حدودا ۴۰ الی ۴۵ ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی مواجه شدند. مقاومت مقتول باعث شد تا سارقان به سمت او تیراندازی کنند و بعد از آن از محل فرار کردند.


در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان جنایی دریافتند که مقتول چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی از یکی از بانک‌ها اقدام به گرفتن وام کرده و روز جنایت قصد داشته که مقدمات عمل جراحی را انجام دهد که با سارقان مواجه شده است.


در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شده است. از کلیه شهروندان محترم درخواست می‌شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آن‌ها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر