صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۹ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
منصوری خبر داد؛

رئیس جمهور فردا به ری می‌رود

معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان ری در روز سیزدهم بهمن خبر داد و گفت: در این برنامه رئیس‌جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات‌ها و برنامه‌های کاری و اجرایی خواهد داشت.
کد خبر : 829689

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای دهه فجر پروژه‌ها و مجموعه‌های خوبی آماده شده که در چهار هزار سرفصل تقسیم بندی شده اند و برخی ریزپروژه هستند.

وی مجموع سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این طرح‌ها را ۲۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ریالی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی برآورد کرد و افزود: بوشهر، خوزستان و اصفهان بیشترین سهم را در این پروژه‌ها دارند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه این پروژه‌ها در استان‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امیدواریم با افتتاح آن‌ها رونق خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی شاهد باشیم.

منصوری همچنین از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان ری در روز سیزدهم بهمن خبر داد و گفت: در این برنامه رئیس‌جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات‌ها و برنامه‌های کاری و اجرایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر