صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
با حضور مسئولان؛

معاون علمی دانشگاه آزاد زرند معرفی شد

معاون علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 829598

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرند، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جیدد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش و خدمات اعظم ضیاءالدینی، مهدی علیزاده به‌عنوان معاون علمی (آموزشی _ پژوهشی و مهارتی) جدید واحد زرند معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این مراسم اظهار کرد: ملت ایران در سالیان پس از پیروزی انقلاب ثابت کردند که بر عهد خود با امام و شهدا و انقلاب که دستاورد مجاهدت‌های همه علما و فضلای بزرگ شیعه و حول محور توحید با استقامت وصف‌ناپذیر هستند.

 سمنبر میرزایی با تأکید بر لزوم توجه دانشگاهیان به رسالت مهم استقامت در مسیر انقلاب و تأسی به الگو‌های بزرگی، مانند سردار دل‌ها، عنوان کرد: باید در برابر سلطه گران و ستم‌پیشگان با عزت و اهل مبارزه بود و در برابر مؤمنین نرم و مهربان. دانشگاه آزاد اسلامی در کنار رسالت علمی و پژوهشی باید در حوزه فرهنگی و مسائل مهم اجتماعی نیز نقش‌آفرینی مثبت داشته باشد.

وی گفت: مسیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند رو به تحول و پیشرفت چشمگیر است و این امر وظیفه همگان را برای پرورش جوانان مستعد سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش آنا، مهدی علیزاده از استادان تمام‌وقت حوزه علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی بوده و در کارنامه خود علاوه بر سوابق ارزشمند علمی و پژوهشی؛ سابقه فعالیت در معاونت آموزشی و دانشجویی مرکز کوهبنان را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر