صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۲۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

بررسی راههای توسعه مناسبات و همکاری های گمرکی ایران و ترکیه

در آستانه سفر هیات وزارت گمرک و بازرگانی ترکیه به ایران ، محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با آقای جناب آشچی ، قائم مقام وزیر گمرک و بازرگانی ترکیه دیدار نمود.
کد خبر : 82881

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، طرفین در این دیدار نسبت به پیگیری راههای توسعه مناسبات و همکاری های گمرکی ایران و وترکیه از طریق ایجاد هماهنگی بیشتر به منظور رفع هرچه سریعتر موانع و مشکلات گمرکی در مرزها با ارائه تسهیلات و خدمات متناسب در مبادی ورودی تاکید نمودند.


جناب آشچی رئیس کل گمرک ترکیه قرار است به منظور شرکت در پنجمین نشست روسای گمرک دو کشور در تهران ، در راس یک هیئت 9 نفره از اواخر روز یکشنبه مورخ 95/2/18 لغایت 95/2/20 به مدت دو روز به کشورمان سفر نماید.


علاوه بر نشست مذکور اولین نشست مشترک کارگروه گمرکی دو ایران و ترکیه هم در مدت اقامت هیئت مذکور در تهران برگزار خواهد شد.


دو طرف در این نشستها پیرامون همکاری در خصوص نوسازی ساختمانها و دروازه های گمرکی، مشکلات مربوط به تردد کامیونها ، ساعات کاری در گمرکات ، راه های جلوگیری از قاچاق کالا و مبادله داده های الکترونیکی برای ایجاد دروازه گمرکی واحد ، بحث و تبادل نظر خواهند نمود.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ایران
ارسال نظر