صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

ولایتی: ایران برای گسترش روابط با لبنان هیچ مانعی ندارد

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل تاکید کرد که محور مقاومت یعنی ایران، سوریه وحزب الله امروز بیش ازهر زمان دیگری در این افزون بر پنج سال جنگ تحمیل شده بر سوریه از آرامش خاطر، اعتماد به نفس و اطمینان ازپیروزی‌ها برخوردار است.
کد خبر : 82856

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی اکبر ولایتی که برای شرکت در دوم نشست بین‌المللی اجلاس مشورتی اتحاد جهانی علمای مقاومت واجلاس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) به لبنان سفر کرده است، درگفت‌وگوی با ایرنا، گفت: «به نظر من موقع شناسی واتخاذ مواضع به وقت مقام معظم رهبری وحمایت بسیار سطح بالا، روشن وصریح ایشان از حزب الله موجب تقویت بسیار بالای روحیه مقاومت اسلامی لبنان شده است».


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به شروط ضروری برای آغازگفت‌وگوها درباره سوریه خاطرنشان کرد که اگر آتش بس درسوریه خود هدف باشد وتکلیف قضایای بعداز آن معلوم نباشد، این آتش بس نمی‌تواند منافع لازم را دنبال داشته باشد.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید به اینکه جمهوری اسلامی ایران برای گسترش وتوسعه روابط ومناسبات با لبنان هیچ تحفظ و مانعی ندارد، ابراز امیدواری کرد که تحرکات اخیر در مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور به نتایج مطلوب دست یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر