صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۲ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
داور باید بازیکن ملوان را اخراج می کرد

ساپینتو: این پیروزی تقدیم به هواداران استقلال/ تا لحظه آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی را به بازیکنان تیمم و همچنین هواداران استقلال تقدیم می کنم.
کد خبر : 828430

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و ملوان که با برتری 4 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید در خصوص این مسابقه اظهار داشت: در ابتدا این پیروزی را به بازیکنان خوبم و همچنین هواداران استقلال تقدیم می کنم چون بعد از مدت ها به ورزشگاه برگشتند، امیدوارم تعداد آنها از بازی آینده بیشتر شود. در واقع مهمترین بخش بازی امروز برای من هواداران استقلال بودند.

وی افزود: تیم ما خیلی خوب بازی می کرد و خوب موقعیت می ساخت ولی قضاوت داور در چند صحنه خوب نبود. قابل باور نبود که او باید یک کارت قرمز به بازیکن ملوان می داد چون ارسلان مطهری را زد و با دروازه بان تک به تک بود اما نمی فهمم چرا کارت قرمز نداد. به  بازیکنان تیمم گفتم عصبی نشوید و تمرکز داشته باشید. 

ساپینتو تاکید کرد: بازیکنان استقلال لایق این برد بودند، در واقع ما لایق نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی بودیم اما به آن نتایج دست پیدا نکردیم. در مجموع به تیمم افتخار می کنم و از اینکه 3 امتیاز بازی را کسب کردیم خوشحال هستم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با این پیروزی امیدها برای قهرمانی به استقلال برگشته و آیا خود وی به این مساله خوشبین است یا خیر عنوان کرد: ما همیشه سخت کار می کنیم به دنبال پیروزی در همه بازی ها هستیم. قبلا هم این موضوع را گفته ام که تا الان داوران بیش از 10 امتیاز از استقلال گرفته اند. اگر این اشتباهات داوری وجود نداشت ما الان در صدر جدول بودیم. ما همیشه کیفیت خوبی داریم ولی وقتی کسی ما را بکُشد به تنهایی نمی توانیم برنده شویم. در بازی قبل که باختیم لایق آن نتیجه نبودیم، مطمئنا تا آخر می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد چشمی و سیلوا در خط دفاع استقلال گفت: مرادمند این روزها مصدوم است و غلامی هم تازه به جمع ما برگشته است.امیدوارم هر دو بازیکن سریعتر به جمع  ما برگردند چون واقعا به آنها نیاز دارم. همه بازیکنان ما تا الان فرصت بازی کردن داشتند به جز سعیدی فر(دروازه بان سوم) که اتفاقا تصمیم دارم برای دقایقی به این بازیکن هم بازی بدهم. ما باید خودمان را ترمیم کنیم چون اگر همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم کار راحت تر است. چشمی می تواند در خط دفاعی هم بازی کند و امروز هم خیلی خوب در این پست بازی کرد.

ساپینتو در خصوص سجاد شهباززاده و اینکه به این بازیکن کمتر فرصت می رسد گفت: در برخی بازی ها او را تعویض می کنیم اما امروز نمی شد همه را تعویض کنم.هر بازی شرایط خاصی دارد، در برخی بازی ها هم آرمان رمضانی بازی می کند. در برخی از مسابقات پیمان بابایی، شهباززاده و یا رمضانی بازی می کند. من سعی می کنم از همه بازیکنان بازی بگیرم و باید قبول کرد که نمی شود همه بازیکنان را بازی بدهم. از همه بازیکنانم راضی هستم چون آنها نگاهی حرفه ای دارند.

وی در خصوص عملکرد قابل توجه سعید مهری در این دیدار گفت: این بازیکن در همه بازی ها خوب کار کرد در حالی که قبلا در تیم شانس نداشت. از نظر من برخی هواداران در قبال وی منصفانه رفتار نکردند. او برای من بازیکن خوبی است و کاری که می خواهم را انجم می دهد.سرمربی تیم من هستم و مسئولیت کار هم بر عده من است.خودم تصمیم می گیرم که چه کسی بازی کند یا نکند. در پست مهری بازیکنان خیلی خوبی داریم، حامدی فر، مهدی پور و زواری در این پست بازی می کنند و خوب هستند.من سعی می کنم همیشه به بازیکنانم انگیزه لازم را بدهم ولی بعضا نمی شود به همه بازی داد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آسیب دیدگی محبی در این مسابقه گفت:محبی چند هفته است که از ناحیه کمر احساس درد می کند. در این ماه روزهای سختی داشتیم چون زمین چمن تمرینی ما سفت است و مصدوم های زیادی داشتیم. مهدی مهدی پور آسیب دیده و احتمالا تا هفته بعد به شرایط صد در صد می رسد. حسین مرادمند نیز شاید دو هفته دیگر برسد.حسینی هم مشکلی دارد که تلاش می کنیم تا هفته آینده مشکل وی را حل کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر