صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۵ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
جبلی:

پرس‌تی‌وی و العالم با ماهواره‌های غیراروپایی فعالیت می‌کنند

رئیس صدا و سیما با اشاره به تحریم‌ شبکه‌های بین‌المللی در ماهواره‌های اروپایی گفت: شبکه‌های پرس‌تی‌وی و العالم با ماهواره‌های غیراروپایی در حال فعالیت هستند.
کد خبر : 828316

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، پیمان جبلی امروز(چهارشنیه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره برنامه‌های صداو سیما در ماه مبارک رمضان،گفت: مجموعه نمایشی جدید داریم و بعضی از مجموعه نمایشی که الان پخش می‌شود در ماه مبارک و نوروز هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی پیرامون تاثیر تحریم‌ها بر پخش بین‌المللی شبکه برون مرزی و اقدامات صدا و سیما، افزود:چون سالهاست با موضوع تحریم‌ها دست به گریبان هستیم تازه نیست. کار‌هایی که برای مقابله با تحریم باید انجام شود در دو سطح است.

رئیس سازمان صداوسیما اضافه کرد: یکی در سطح پیگیری‌های حقوقی و اجرایی که دستگاه‌های اجرایی باید انجام دهند و دیگری در سطح تولید محتوا و انتشار محتوا است که ما چالش‌های زیادی روبرو هستیم. 

جبلی با بیان اینکه بعد از اینکه ماهواره‌های اروپایی توسط اتحادیه اروپا تحریم شده و ما از فعالیت روی ماهواره‌های اروپایی تحریم شدیم، تلاش کردیم که با ماهواره‌های غیر اروپایی ارتباطات خوبی را ایجاد کنیم،تاکید کرد: الحمدالله بعضی از شبکه‌های اصلی ما مثل العالم و پرس تی وی و شبکه‌های دیگر همان منطقه را پوشش می‌دهند، اما با ماهواره‌های غیر اروپایی و کار ما متوقف نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر