صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
در قالب یک تفاهم نامه انجام شد؛

گام بلند برای توسعه تحقیق در زمینه تولید واکسن دامی

تفاهم نامه تجاری سازی واکسن دامی بین پارک علم و فناوری البرز و یک شرکت دانش بنیان مقرر شد تولیدات شرکت شامل، واکسن لینفادئیت و واکسن عقیم سازی سگ است.
کد خبر : 828310

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در راستای تقویت ارتباط بین بخش صنعت و بخش دانش، هم‌افزایی دانش و فناوری، توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی دستاورد‌های پژوهشی و با استناد به ماده ۱۰ قانون مدنی و همچنین با عنایت به قانون جهش تولید دانش بنیان، نخستین قرارداد تجاری سازی پارک علم و فناوری البرز با یک شرکت دانش بنیان به امضا رسید.

موضوع این قرارداد عبارت است بهره‌برداری از امکانات و خدمات پارک در راستای تحقیق و توسعه و تولید واکسن دامی مشتمل بر فضای تولیدی و آزمایشگاهی واقع در پارک علم و فناوری البرز که ما بین رئیس پارک علم و فناوری البرز و رئیس هیئت مدیره این شرکت به امضا رسید.  

بر این اساس، مدت  این قرارداد تجاری‌سازی، ۱۰ سال شمسی است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است و تولیدات شرکت شامل، واکسن لینفادئیت و واکسن عقیم سازی سگ است.

گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز همواره با شیوه‌های نوآورانه به دنبال توسعه تجاری سازی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور بازار محور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر