صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
درگفت‌وگو با آنا

قلعه‌نویی: وقتم را برای واکاوی اتفاقات گذشته نمی‌گذارم/ با شکست استقلال به سهمیه نزدیکتر می‌شویم

سرمربی تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با همه وجود تلاش می‌کنند تا مقابل استقلال برنده شوند.
کد خبر : 82807

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، همه علاقه‌مندان به لیگ برتر فوتبال ایران می‌دانند که حساس‌ترین دیدار هفته‌ بیست‌ونهم بین تیم‌های استقلال و تراکتورسازی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیداری که عملا جدال مربیان استقلالی است که نشستن روی نیمکت استقلال را حق خود می‌دانند. امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی هر دو می‌خواهند برنده این دیدار شوند.


به‌خصوص قلعه‌نویی که توسط همین تیمی که امروز سرمربی‌اش است در دو فصل گذشته قهرمانی را از دست داده است. او می‌خواهد با تراکتورسازی در آزادی پیروز شود تا سرخ‌پوشان تبریزی در ناکام گذاردن استقلال هت‌تریک کنند.


با وجود چنین شرایطی امیرقلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره دیدار حساس این هفته تیمش برابر استقلال گفت: «این دیدار برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم و باید به حداکثر امتیاز برسیم تا کارمان به هفته آخر کشیده نشود. استقلال این فصل نتایج خوبی گرفته و بیشتر هفته‌ها صدرنشین لیگ بوده است. مسلما حالا هم که به صدرجدول بازگشته است می‌خواهد برنده باشد و شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد.»


وی ادامه داد: «با این حال ما توجهی به شرایط حریف نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. اگر قسمت شد و برنده شدیم که امیدمان برای چهارم شدن بیش از گذشته می‌شود. اگر هم نتیجه دلخواه‌مان به دست نیامد، مقصر بازیکنانم نیستند چرا که یقین دارم آنها با همه وجود تلاش می‌کنند برنده شوند و نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم ‌می‌خورد خواست خدا بوده است.»


سرمربی تراکتورسازی درباره شناختی که از استقلال دارد و چنین موضوعی چقدر به پیروزی تیمش کمک می‌کند، بیان کرد: «شرایط استقلال نسبت به زمان حضور من تغییر کرده است و ما باید به شیوه امروز استقلال با این تیم بازی کنیم. هدف ما انجام یک بازی هجومی اما محتاطانه است که اول گل نخوریم و بعد به دنبال راه‌های رسیدن به دروازه حریف باشیم. ما باید در این دیدار ارتباط بین خط هافبک و خط حمله استقلال را توسط هافبک‌های خود قطع کنیم و با کنترل کردن بازی بتوانیم برنده شویم.»


وی در واکنش به صحبت‌هایی که در خصوص انگیزه و اهداف شخصی امیرقلعه‌نویی در دیدار با استقلال مطرح شده است، تصریح کرد: «تنها انگیزه من در این دیدار پیروز کردن تیمم در دیدار با صدرنشین لیگ است و اصلا دوست ندارم تمرکز خودم و تیمم را معطوف به اتفاقاتی کنم که در گذشته اتفاق افتاده است. الان زمان باز کردن پرونده گذشته نیست. ما باید از فوتبال لذت ببریم و من هم می‌خواهم روز یکشنبه فوتبال زیبایی را تیمم ارائه کند که نتیجه آن پیروزی تیمم باشد.»


قلعه‌نویی در مورد برخی بازیکنان استقلال که با او مشکل داشتند و لحظه‌شماری می‌کنند تا تیم او را شکست دهند، عنوان کرد: «بازگشت به گذشته را دوست ندارم. هر کسی هر جور دوست دارد فکر کند. من اصلا وقتم را نمی‌گذارم برای واکاوی اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است. من می‌خواهم با توکل بر خدا و کمک اهل بیت با تیمم نتیجه بگیرم. باید به گونه‌ای بازی کنیم که آبرویم برابر هواداران آذری حفظ شود. پس بدون توجه به هر حرفی و برای حفظ شرافتم هم که شده است حداکثر تلاشم را می‌کنم تا تیمم را مقابل استقلال پیروز کنم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر