صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برنامه جدید رادیو تهران برای آثار تلویزیونی؛

«انعکاس» برنامه‌های سیما در رادیو

برنامه رادیویی «انعکاس» از جدیدترین برنامه‌های شبکه رادیویی تهران است که برخی از برنامه‌های گفتگو محور منتخب و مستند سیما را تنظیم و بازسازی رادیویی می‌کند.
کد خبر : 827722


به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، فاطمه ربانی، تولید کننده برنامه «انعکاس» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «انعکاس» با تنظیم رادیویی برنامه‌های شبکه‌های سیمای رسانه ملی در حوزه‌های مختلف از رادیو تهران پخش می‌شود.

وی هدف از تهیه و تولید این برنامه را پرداختن به مسائل روز جامعه دانست و افزود: انتخاب بیشتر برنامه‌ها رویداد‌های مناسبتی تاریخی است و یا برنامه‌هایی که با همفکری گروه در اتاق فکر و بر اساس دغدغه‌ها و رویداد‌های روز جامعه انتخاب می‌شود. محتوا و مضمون برنامه انعکاس از حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... گزینش می‌شود.

ربانی با اشاره به موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود، گفت: انتخاب برنامه‌ها از مستند گرفته تا میزگرد و گفتگو‌های سیما، به صورت چکیده و با توجه به اقتضائات روز جامعه تهیه و تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: با توجه به اتفاقات و رویداد‌های اخیر در کشور یکی از موضوعاتی که در چند برنامه به آن پرداخته شد می‌توان به اعتراض مبتنی بر قانون، فمنیسم و زن ایرانی و موضوع تحزب در ایران و... اشاره کرد.

به گفته سازنده برنامه؛ در برنامه انعکاس بیشتر از صدا‌های شاهد که مرتبط به موضوع است و متنی که توسط نویسنده نگارش و روایت می‌شود، استفاده شده است. این برنامه هر هفته روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می‌رود.

«انعکاس» به همت گروه تهران و رویداد‌ها از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج‌ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر