صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در ششمین سالروز شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو؛

امانی: باید تبعیض و‌ دوگانگی را حل کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ششمین سالروز شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: آتش نشانان ما در تهران کارمندان رسمی هستند؛ اما از نظر حقوق‌ و مزایا نسبت به سایر شهرها محرومیت هایی دارند و تبعیض آشکار بین آتش نشان های ما و سایر شهرها وجود دارد. 
کد خبر : 827008

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ششمین سالروز شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو که صبح امروز ۲۹ دی ماه در بهشت زهرا (ص) برگزار شد اظهار کرد: تاریخ آتش نشانی در ایران به ۲ بخش قبل و بعد از پلاسکو تقسیم می‌شود، چراکه بعد از پلاسکو چشم انداز جدیدی در بحث ایمنی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه از لحظه شروع حادثه تا پایان، همه مردم ایران چشم به قاب تلویزیون داشتند افزود: شهدای پلاسکو رویکرد جدیدی را ترسیم کردند و نباید حادثه‌ای مثل متروپل در آبادان ایجاد شود.

امانی مطرح کرد: بیش از ۳۰ هزار ساختمان نا ایمن بعد از پلاسکو شناسایی شد؛ تابلویی در کنار ساختمان نصب می‌شود تا مردم بدانند نا ایمن است.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهدای پلاسکو ماندند تا مطمئن شوند کسی دیگر در ساختمان نیست؛ پلاسکو تبدیل به انبار شده بود و‌قبل حادثه بار‌ها تذکر داده شده بود که این ساختمان نباید تبدیل به کارگاه و انبار شود.

وی افزود: آتش نشانان ما در تهران کارمندان رسمی هستند؛ اما از نظر حقوق و مزایا نسبت به سایر شهر‌ها محرومیت‌هایی دارند و تبعیض آشکار بین آتش نشان‌های ما و سایر شهر‌ها وجود دارد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر