صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی مدیرعامل شرکت خودروسازی مطرح شد؛

اعلام آمادگی خودروساز داخلی برای نوسازی تاکسی‌های تهران

مدیرعامل یکی از بزرگترین خودروساز‌های کشور از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان این خودروساز و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
کد خبر : 826580

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، مهدی خطیبی در نشست مشترک با شهردار تهران با تاکید بر این‌که با راه‌اندازی شرکت تاکسی‌رانی، بهترین محصولات و خدمات را به مردم ارایه خواهیم کرد اظهار کرد: در صورت راه اندازی شرکت تاکسی‌رانی فقط خودر‌های اتوماتیک عرضه خواهد شد و در ادامه نیز با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خودرو‌های برقی را وارد ناوگان خواهیم کرد.

وی گفت: در ۴ دهه اخیر تولید خودرو با کسری قطعه به عنوان یک باور غلط در صنعت خودروسازی رایج شده بود که در خرداد ماه امسال این روند به طور کامل متوقف شد.

خطیبی اظهار کرد: این شرکت متعهد به خدمت‌رسانی بهتر به مردم در زمینه تامین خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی، ون، اتوبوس و مینی‌بوس است که در این مسیر آماده هرگونه همکاری با شهرداری برای نوسازی ناوگان است.

وی با بیان این‌که خودرو در کوتاه‌ترین زمان پس از تولید وارد بازار می‌شود گفت: امروز به برکت تولید خودرو کامل، خودرو پس از گذشت ۱۵ روز از تولید و طی فرایند شماره‌گذاری تحویل مشتریان می‌شود و از دیگر سو، تولید عبور مستقیم سبب افزایش کیفیت و صرفه جویی مالی قابل توجهی از ابتدای خرداد امسال تا پایان آبان‌ماه شده است.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی سودآوری و فروش با قیمت اقتصادی را ۲ شاخص مهم برای صادرات محصولات این شرکت دانست و تصریح کرد: امروز در کنار رشد ۳۰۰ درصدی صادرات قطعات یدکی و ریخته‌گری، عرضه محصولات این شرکت به بازار‌های هدف مانند ونزوئلا، آذربایجان و ارمنستان سودآور شده و همچنین بر همین اساس، برای صادرات رانا به صورت مونتاژی به بازار شاخ آفریقا در همین راستا برنامه‌ریزی می‌شود.

این مقام مسئول مهم‌ترین مشکل صنعت خودرو را موضوع قیمت‌گذاری عنوان کرد و گفت: آن‌چه در چند سال اخیر این صنعت را آزار داد قیمت‌گذاری دستوری با اطلاق عنوان انحصار بود که انتظار می‌رود نهاد‌های تصمیم‌گیر مرتبط برای حل این معضل اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط بورس می‌تواند کمک کند تا مشتری واقعی محصول مورد نیاز خود را در یک فضای رقابتی و سالم با قیمتی کم‌تر از بازار خریداری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر