صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد اقلید:

بانوان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) راه کمال را پیش گیرند

سهراب نظری تأکید کرد که زنان با الگوگرفتن از حضرت زهرا سلام‌الله علیها که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی است، راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.
کد خبر : 826391

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اقلید، همزمان با سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها،هفته گرامیدات مقام زن و روز مادر و سالروز تولد امام خمینی(ره) از تلاش بانوان عضو هیئت علمی و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در این مراسم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را الگوی تمام زنان عالم دانست و اظهار کرد: تمام ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌تواند یک درس باشد و زنان با الگوگرفتن از آن حضرت که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی بوده است، می‌توانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.

سهراب نظری خاطرنشان کرد: تلاش خواهران مشغول در ادارات و نهاد‌ها در کنار امور دیگر همچون خانه‌داری بسیار ستودنی بوده و نشان‌دهنده آن است که این قشر دوشادوش مردان در عرصه کار و همت و خدمت به مردم ایران اسلامی کوشا هستند.

به گزارش آنا، در پایان این نشست به بانوان هیئت علمی و کارمند شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید و فرزندان آنها که نامشان با حضرت زهرا (س) مزین شده، از سوی هیئت رئیسه این دانشگاه با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر