صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۷ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه آزاد سمنان عنوان کرد؛

امیدواری مسئولان به خدمت با روحیه اخلاص و شکیبایی خانواده شهدا

مهدی منصوری عنوان کرد: روحیه اخلاص و شکیبایی بی‌نظیر مادران و همسران شهید مایه امیدواری، پشتکار و تلاش مضاعف مسئولان در راه خدمت به جامعه و انقلاب خواهد بود.
کد خبر : 826195

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در ادامه برنامه‌های دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها (بزرگداشت روز زن و مقام مادر) با همسر شهید محمد شکرویان دیدار کرد.

منصوری، خانواده‌های شهدا و جانبازان را به واسطه تقدیم کردن شهادت و ایثارگری برای انقلاب اسلامی، خانواده‌هایی پرافتخار خواند و گفت: این خانواده‌ها در پیشگاه خداوند متعال دارای آبرو وعزت ویژه‌ای هستند.

وی عنوان کرد: روحیه اخلاص و شکیبایی بی‌نظیر مادران و همسران شهید مایه امیدواری، پشتکار و تلاش مضاعف مسئولان در راه خدمت به جامعه و انقلاب خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، خواستار تداوم و تسهیل شرایط برگزاری دیدار با خانواده‌های معظم شاهد به‌خصوص مادران شهید شد.

در پایان این دیدار که برخی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های همسر شهید شکرویان تجلیل شد.

شهید محمد شکرویان متولد سال ۱۳۱۶ در شهر شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر بوده و در عملیات بدر سال ۱۳۶۴ در منطقه جنوب شرق دجله به درجه رفیع شهادت رسیده و از این شهید والامقام دو فرزند پسر و دو دختر به یادگار مانده است.

این دیدار با حضور حسین شکرویان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر