صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به گزارش پايگاه خبری پليس؛

عامل شهادت سروان احمد كشوری نيا دستگير شد

با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و همکاری پلیس آگاهی کردستان عامل شهادت سروان "احمد کشوری نیا" بامداد امروز دستگیر شد.
کد خبر : 825975

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، در روز هفدهم دی ماه سال جاری سروان احمد کشوری نیا فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه در حین ماموریت تعقیب و مراقبت خودرو قاچاقچیان کالا دارای پلاک سرقتی، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با خودرو گشت پلیس وی به بیرون پرتاب و سرش با زمین برخورد و به شدت مجروح می شود .

در این حادثه سروان کشوری به علت مرگ مغزی پس از چند روز به فیض عظمای شهادت نائل و راننده خودرو شوتی با سرعت از محل متواری شد.

در این راستا دو تیم از افسران زبده پلیس آگاهی استان مرکزی، شناسایی و دستگیری عامل این جنایت را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با همکاری پلیس آگاهی استان کردستان با کمترین سرنخ های موجود تحقیقات گسترده پلیسی را آغاز و سرانجام بامداد روز جاری با اقدامات اطلاعاتی محل اختفاي عامل این جنایت را در شهرستان سنندج شناسايي و در يک عمليات هماهنگ و غافلگيرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس 110 فراجا
ارسال نظر