صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

فروش قاب گوشی با تخفیف ویژه در سایت سامیت کیس

 قاب گوشی علاوه بر جنبه تزیینی و زیبایی که برای گوشی‌های شما دارد، بیشتر برای محافظت از آن‌ها کاربرد دارد.
کد خبر : 825505

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، قاب گوشی علاوه بر جنبه تزیینی و زیبایی که برای گوشی‌های شما دارد، بیشتر برای محافظت از آن‌ها کاربرد دارد. همان طور که می‌دانید گوشی همراه وسیله‌ای است که ممکن است مداوم در دست شما باشد. به همین علت کاملاً مشخص است که گاهی ممکن است از دست شما به زمین بیفتد. برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌های احتمالی به گوشی‌های همراه از قاب گوشی استفاده می‌شود. به طور کلی باید بدانید که قاب گوشی برای تمامی افراد یکی از وسایل بسیار ضروری به حساب می‌آید. این روز‌ها قیمت گوشی‌های همراه بالا است. خرید دوباره گوشی‌های همراه از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان به صرفه نیست. به همین دلیل منطقی‌ترین راهکار استفاده از قاب گوشی برای محافظت از آن‌ها است. در ادامه این مطلب از سامیت کیس همراه ما باشید تا به بررسی فروش قاب گوشی با تخفیف ویژه بپردازیم.

راهنمای خرید بهترین قاب گوشی 

اگر شما هم تمایل دارید که یک قاب گوشی مناسب برای تلفن‌های همراه خود خریداری کنید، باید به نکاتی اعم از جنس و کیفیت قاب گوشی، میزان پوشش آنها، ضد ضربه بودن و ... بپردازید. در ادامه شما را با این نکات آشنا می‌کنیم.  

طراحی قاب گوشی 

قاب گوشی باید به گونه‌ای تولید شده باشد که علاوه بر طراحی استاندارد، وزن سبکی هم داشته باشد و تمامی قسمت‌های گوشی اعم از پشت و کناره‌ها را پوشش دهد.

خرید قاب ضربه گیر

از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین قاب‌های امروزی می‌توان به قاب‌های ضربه گیر اشاره کرد. این نوع از قاب‌ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. قسمت پشتی این نوع قاب‌ها حالت شیشه‌ای و بی رنگ دارد و شما می‌توانید پشت گوشی خود را به خوبی مشاهده کنید. اگر شما هم به دنبال قاب‌های زیبا و بسیار جذاب هستید، این سبک از قاب‌ها برای شما مناسب است. البته باید بدانید که میزان محافظت از آن‌ها نسبت به قاب‌های دیگر کمتر است. به همین علت باید قاب گوشی را انتخاب نمایید که علاوه بر زیبایی، محافظت بالایی هم داشته باشد.  

خرید قاب سخت 

این مدل از قاب‌ها معمولاً برای افرادی مناسب است که دارای مشاغل سختی هستند. از جمله این مشاغل می‌توان نقاشی ساختمان،   مهندسین ساختمان، بنا‌ها و ... اشاره کرد. منظور افرادی که در کار‌های پر حادثه‌ای مشغول به کار هستند.  خرید قاب سخت برای این افراد بسیار مناسب است، زیرا دارای چندین لایه هستند.  به همین علت حفاظت از گوشی‌های همراه را چندین برابر می‌کنند. جالب است بدانید که برخی از این نوع قاب‌ها که قابلیت ضد آب دارند، گوشی‌ها در برابر آب و گرد و غبار هم حفظ‌ می‌نمایند.

اهمیت کیفیت و جنس قاب گوشی 

  به طور کلی باید بدانید که قاب‌ها هم مانند هر نوع محصول دیگری دارای انواع مختلفی هستند. معمولاً بیشتر جنس قاب‌های گوشی از پلاستیک است. اما به طور کلی جنس‌های متنوعی وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.  

آشنایی با جنس چرمی 

همانطور که از نام آن مشخص است از جنس چرم یا حتی چرم مصنوعی تولید شده اند.  این سبک از قاب‌ها ممکن است کمی حالت حجیم داشته باشند، اما در مقابل خاصیت محافظتی آن‌ها بسیار بالا است، زیرا چرم مصنوعی خود یک ماده سخت به حساب می‌آید و محافظت بیشتری از گوشی همراه می‌نماید. اگر اهمیت به حفاظت از گوشی‌های همراه برای شما بیشتر است، حتما اقدام به خرید قاب‌هایی باجنس چرم نمایید که طرح‌های کلاسیک بسیار زیادی هم دارند. در واقع شما با خرید جنس چرم زیبایی و مقاومت گوشی همراه را خواهید داشت.

قاب گوشی با جنس سیلیکونی 

 قاب سیلیکونی هم یکی دیگر از انواع قاب‌های بسیار محبوب و پرطرفدار است. جنس این نوع از قاب‌ها پلاستیک بسیارنرم و انعطاف پذیر است.  همانطور که می‌دانید قاب‌های پلاستیکی مقاومت بسیار زیادی در برابر آب دارند. به خوبی از گوشی‌های همراه شما محافظت می‌نمایند. در این صورت خیال شما راحت است گه اگر گوشی همراه از ارتفاع کمتری مانند میز به زمین بیفتد هم آسیب جدی به آن وارد نمی‌شود.

جنس سیلیکونی عمر و مقاومت بسیار بالایی دارد و از لحاظ هزینه‌ها برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. البته بهتر است قاب گوشی سیلیکونی را از سایت‌های معتبر اجام دهید تا از اعتبار و کیفیت آن‌ها اطمینان داشته باشید.

  • بررسی ضخامت گوشی 

یکی از نکات طلایی قبل از خرید قاب گوشی، اهمیت به ضخامت گوشی است. اگر گوشی همراه شما جزء گوشی‌های ضخیم است، حتماً باید به دنبال خرید قابی باشید که ضخامت بیشتری داشته باشد تا از آسیب های احتمالی حفظ شود.

 

اهمیت در رنگ‌های قاب گوشی

حتماً  هنگام خرید قاب گوشی شما هم در مورد رنگ آن دچار چالش می‌شوید. به راستی چه رنگی برای قاب گوشی مناسب است؟ همانطور که می‌دانید تنوع طرح و رنگ بندی قاب‌های گوشی بسیار زیاد است. به طوری که اگر وارد یک فروشگاه فروش قاب گوشی شوید، حسابی دچار سردرگمی خواهید شد.  این روز‌ها بسیاری از قاب‌های گوشی با چسب‌های رنگی، اکلیل، اسپری و ...  تزیین شده اند. اگر شما هم علاقه زیادی به این شبک از قاب‌های زیبا و پر زرق و برق دارید، می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی قاب گوشی پسرانه شیک می‌پردازیم.

قاب گوشی پسرانه

قاب گوشی هم مانند هر وسیله دیگری دارای انواع دخترانه و پسرانه است. گوشی پسرانه دارای طرح‌هایی متفاوت از قاب گوشی دخترانه است. شما در سایت‌ها و مجموعه‌های معتبر می‌توانید انواع طرح‌ها و رنگبندی‌های قاب گوشی پسرانه و البته دخترانه را مشاهده نمایید. جالب است بدانید که طراحی قاب گوشی‌های پسرانه مغولان بر اساس تیپ‌های شخصیتی پسرانه صورت می‌گیرد.

تنوع طرح های قاب گوشی پسرانه بسیار بالا است، به همین علت دست شما برای انتخاب آنها بسیار باز است. شما می توانید بر اساس سن، سلیقه، علاقه مندی های خود اقدام به خرید قاب گوشی پسرانه نمایید. به طور کلی باید بدانید که طراحی قاب گوشی های پسرانه بر اساس تیپ های شخصیتی پسرانه در تولیدی های مختلف صورت می گیرد.


قیمت قاب گوشی 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت قاب گوشی باید به عوامل مختلفی مانند جنس و کیفیت قاب مورد نظر، انتخاب فروشگاه، نوع طرح بندی و ... بپردازید. امروزه فروش قاب گوشی با تخفیف ویژه در سایت‌ها و فروشگاه‌های باسابقه انجام می‌شود. برای خرید قاب گوشی با کیفیت بالا و تخفیف ویژه می‌توانید وارد سایت‌های معتبری مانند سامیت کیس شوید.

 خرید قاب گوشی اینترنتی 

 امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کار‌ها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. به طوری که دیگر نیاز نیست برای خرید وسایل مورد نیاز خود ساعت‌ها در پشت ترافیک بمانید. برای خرید قاب گوشی هم می‌توانید خیلی راحت در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید آن نمایید. تنها کافی است فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر فروش قاب گوشی با تخفیف ویژه را مانند سامیت کیس بشناسید.

 شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین قاب‌های گوشی را به همراه مناسبترین قیمت‌ها در این مجموعه خریداری نمایید. تصاویر تمامی کار‌ها با وضوح بالا به همراه قیمت‌ها در سایت  summit-case درج شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سامسونگ آیفون
ارسال نظر