صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
سردار صفوی در جمع خبرنگاران:

«حاج قاسم» دیپلمات برجسته و فرمانده راهبردی بود

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: شهید سلیمانی یک دیپلمات برجسته‌ای بود که که به راحتی با رئیس جمهور روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه گفتگو می‌کرد و از یک نبوغ بالا در درک مسائل نظامی برخوردار بود. 
کد خبر : 823546

به گزارش خبرنگار گروه سیاست آنا، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در حاشیه همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی که صبح امروز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، درباره ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی،گفت: شهید سلیمانی یک فرمانده راهبردی بود که در صحنه‌های بحرانی حضور داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری راهبرد دشمنان را تشخیص می‌داد، ادامه داد: شهید سلیمانی از یک اندیشه، تفکر اسلامی و انقلابی و شجاعت، و تدبیر لازم و راه اندازی تشکیلاتی بالایی برخوردار بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا تاکید کرد: شهید سلیمانی یک دیپلمات برجسته‌ای بود که که به راحتی با رئیس جمهور روسیه و سوریه درباره مسائل منطقه گفتگو می‌کرد و از یک نبوغ بالا در درک مسائل نظامی، استراتژیک و مسائل اجتماعی برخوردار بود. 

صفوی با بیان اینکه شهید سلیمانی مجموعه‌ای از جوانان مجاهد را از کشور‌های مختلف جمع آوری و ساماندهی کرد، یادآور شد: شهید سلیمانی بیش از ۲۲تیپ حشدالشعبی در عراق را برای مقابله با تروریست‌های تکفیری ساماندهی کرد. 

وی گفت: شهید سلیمانی در سوریه حدود ۷۰ هزار نفر از نیرو‌های مردمی را در کنار ارتش سوریه با هماهنگی رئیس جمهور این کشور ساماندهی کرد این بخاطر نبوع تشکیلاتی و سیاسی بالایی این شهید عزیزمان و تاثیرگذاری در سخنان و رفتارش بود.

 دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه شهید سلیمانی از قلبی رئوف و مهربان و عاطفی برخوردار بود، خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی ۴۰ سال در حال جهاد بود و در جنگ تحمیلی در تمامی جبهه‌ها و عملیات‌ها و مناطق مختلف حضور فعالی داشت و با وجود مجروحیت راه جهاد را محکم ادامه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر