صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۷ - ۱۰ دی ۱۴۰۱
با حضور مسئولان انجام شد؛

رونمایی از ۶ اثر تازه تألیف در کاشان

۶ اثر تازه تألیف اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در مراسمی با حضور مسئولان رونمایی شدند.
کد خبر : 823091

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، همزمان با دهم دی در آیینی با حضور مسئولان از ۱۵۰ استاد، کارمند و دانشجوی برتر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تجلیل و ۶ اثر تازه تألیف اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی رونمایی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این مراسم با اشاره به وضعیت پژوهش و اهمیت آن در عمق‌بخشی به مسائل اظهار کرد: باید اعتراف کنیم از وضعیت مناسبی در شاخص‌های برتر برخوردار نیستیم و لازم است مجاهدت علمی در این باره صورت گیرد.

میثم عرب‌زاده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ۴۰ سال حیات علمی خود خدمات ارزشمندی ارائه داده که ازجمله آن تربیت بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته کاردان و مدیر در سطوح مختلف کشور و حضور محسوس و اثربخش در مسائل و مشکلات جامعه و ارائه راهکار برای پیشبرد امور است.

مهرداد محمدیان معاون سابق پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با اشاره به بخشی از فعالیت‌های علمی و خاطرات ماندگار فعالیت در محیط علمی گفت: شور و شوق دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی با هیچ لذتی قابل مقایسه نیست و بر این اساس خداوند را شاکرم که بخش عمده زندگی مرا در محیط دل‌انگیز دانشگاه قرار داد.

به گزارش آنا، در حاشیه این آیین از خدمات ۳۰ساله علمی پژوهشی مهرداد محمدیان عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و معاون سابق پژوهشی این واحد دانشگاهی با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر